گوشی اکسپریای جدید سونی گواهینامه FCC را دریافت کرده است

یک گوشی هوشمند مرموز و ناشناخته از شرکت سونی توانست به تازگی مجوز FCC را دریافت نماید. این گوشی که فعلا با نام اسم مدل 14784Z یا اسم رمز Kugo شناخته می‌شود دارای یک باتری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. شاید این گوشی در مراسم رسانه‌ای شرکت سونی طی رویداد IFC برلین که در تاریخ اول سپتامبر قرار […]

یک گوشی هوشمند مرموز و ناشناخته از شرکت سونی توانست به تازگی مجوز FCC را دریافت نماید. این گوشی که فعلا با نام اسم مدل 14784Z یا اسم رمز Kugo شناخته می‌شود دارای یک باتری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. شاید این گوشی در مراسم رسانه‌ای شرکت سونی طی رویداد IFC برلین که در تاریخ اول سپتامبر قرار است برگزار شود، به طور رسمی معرفی گردد اما در هر صورت احتمال آن بسیار کم خواهد بود.

در طی آن مراسم احتمالا شرکت سونی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. این گوشی پرچمدار که فعلا با اسم مدل F8331 شناخته می‌شود، بر اساس شایعات و تصاویر منتشر شده شباهت زیادی به سری گوشی‌های اکسپریا زد یا اکسپریا ایکس نخواهد داشت. از طرفی براساس دیگر شنیده‌ها این گوشی از قابلیت ضبط فیلم با دقت 4K در هر دو دوربین اصلی و سلفی نیز برخوردار خواهد بود. در کنار آن انتظار داریم که این گوشی از درگاه Type-C USB نیز برخوردار باشد. وجود نمایشگری با دقت 1080 × 1920 پیکسل از دیگر مشخصات فنی این گوشی خواهد بود.

Unknown-Sony-Xperia-handset-receives-FCC-certification

در مورد گوشی هوشمندی که با نام Kugo نیز شناخته می‌شود هم باید گفت که این دستگاه هم اینک توانسته‌ است مجوز‌های مربوط به وای‌فای و بلوتوث‌ را دریافت نماید. براساس آخرین شایعات منتشر شده این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی استفاده خواهد کرد. در کنار آن این گوشی به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام و همچنین میزان حافظه رم چهار گیگابایتی مجهز خواهد بود. از سویی دیگر این مدل از NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که به تاریخ اول سپتامبر بیشتر نزدیک می‌شویم مسلما خبرهای مربوط به این دو گوشی بیشتر در رسانه‌های خبری منتشر خواهد شد. در نتیجه به منظور دنبال کردن این سری از اخبار با تک‌نیوز همراه باشید؛

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال