ال‌جی تیزر جدیدی را برای گوشی هوشمند خود منتشر کرد

ال جی در سال کنونی فعلا یک پرچمدار را معرفی کرده و همچنان نیز به همین پرچمدار پایبند بوده است. LG G4 پرچمدار موفق ال جی بوده که توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. در ماه‌های گذشته شایعات مختلفی مبنی بر معرفی چند گوشی دیگر توسط ال جی به گوش رسیده است. بسیاری منتظر گوشی LG G4 […]

ال جی در سال کنونی فعلا یک پرچمدار را معرفی کرده و همچنان نیز به همین پرچمدار پایبند بوده است. LG G4 پرچمدار موفق ال جی بوده که توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. در ماه‌های گذشته شایعات مختلفی مبنی بر معرفی چند گوشی دیگر توسط ال جی به گوش رسیده است. بسیاری منتظر گوشی LG G4 Pro بوده و برخی دیگر نیز از گوشی مرموزی به نام V10 صحبت می‌کنند.

ال جی در تاریخ اول اکتبر در شهر نیویورک رویدادی را برگزار می‌کند و قصد دارد گوشی با مشخصات بالا را معرفی کند. اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست. حال در جدیدترین اقدام، ال جی در اکانت توئیتر خود تیزر تبلیغاتی جدیدی را معرفی کرده که نشان از رویدادی دیگر در تاریخ 21 سپتامبر( 30 شهریور) می‌دهد. شاید ال جی در ابتدا از این گوشی در تاریخ 30 شهریورماه در کره رونمایی کند و سپس حدود نه روز بعد در نیویورک آمریکا نیز همان گوشی را معرفی کند.

تیزر منتشر شده تا حدودی با گوشی‌های قبلی این کمپانی فرق دارد. جنس بدنه‌ی گوشی فلزی بوده و دکمه‌ی فیزیکی در کنار دوربین اصلی گوشی دیده می‌شود. شکاف جدیدی نیز در کنار دوربین قابل مشاهده است که کارآیی آن هنوز مشخص نیست. شاید عملکرد این شکاف تنها برای جدا کردن قاب فلزی گوشی باشد.

همانطور که گفتیم سوال اصلی اینجا پیش می‌آید که این گوشی چه نام خواهد گرفت؟ ممکن است LG G4 Pro نام این گوشی باشد اما باتوجه به این که V10 نیز توسط وبسایت‌های چینی از جمله TENNA تایید شده است، احتمال رونمایی از آن بسیار بالا می‌باشد هر چند مشخصات لو رفته‌ی قبلی با تصویر بالا تفاوت زیادی دارند.

یکی دیگر از نام‌هایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده LG Class می‌باشد. شاید نکته‌ی عجیب در مورد شایعات کنونی این باشد که چه طور امکان دارد ال جی به خاطر معرفی یک گوشی میان رده خواستار برگزاری یک رویداد بزرگ شده است. فعلا باید به شایعات کنونی توجه نکرد تا ببینیم در روزهای آینده چه اطلاعاتی منتشر می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال