ارتش آمریکا می‌خواهد تا سال 2018 تمامی سربازانش به پهبادهای کوچک جیبی مجهز باشند

امروزه از پهبادها استفاده‌های مختلفی صورت می‌گیرد؛ از حمل موشک توسط پهباد‌های غول‌پیکر گرفته تا گرفتن سلفی از زاویه‌های مختلف با استفاده از گوشی‌هوشمند همگی موارد استفاده از پهبادها هستند. حال به نظر می‌رسد ارتش آمریکا برنامه‌ای جداگانه را برای این هواپیماهای کوچک بدون سرنشین دارد؛ آن‌ها قصد دارند تا اواخر سال 2018 تمامی سربازهای‌شان […]

امروزه از پهبادها استفاده‌های مختلفی صورت می‌گیرد؛ از حمل موشک توسط پهباد‌های غول‌پیکر گرفته تا گرفتن سلفی از زاویه‌های مختلف با استفاده از گوشی‌هوشمند همگی موارد استفاده از پهبادها هستند. حال به نظر می‌رسد ارتش آمریکا برنامه‌ای جداگانه را برای این هواپیماهای کوچک بدون سرنشین دارد؛ آن‌ها قصد دارند تا اواخر سال 2018 تمامی سربازهای‌شان را به پهباد‌های بسیار کوچک مجهز کنند تا در مواقع ضروری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

این پهبادها که قرار است Soldier Borne Sensors نام گرفته شوند می‌توانند در مواقع مختلفی به کمک سربازان ارتش آمریکا بیایند. برای مثال با استفاده از دوربینی که در آن‌ها گنجانده می‌شود می‌توان گوشه و کنار ساختمان‌ها را چک کرد و از امن بودن منطقه‌ای خاص مطمئن شد یا اینکه با استفاده از این پهباد‌ها می‌توان فهیمد که در چه مکانی چه تعداد افراد حضور دارند. معمولا این پهبادهای کوچک مسافت زیادی را پوشش نمی‌دهند اما برای سربازان ارتش آمریکا در بسیاری از مواقع می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

گفته می‌شود این پهبادها تنها 360 گرم وزن خواهند داشت و در عرض شصت ثانیه نیز می‌توان آن‌ها را راه اندازی کرد. باتری قرار گرفته در این پهبادهای کوچک می‌تواند آن‌ها را به مدت حداقل 15 دقیقه در مسافت‌های مختلف همراهی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال