مدیاپلیر VLC به‌زودی برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

چندی پیش مایکروسافت قول داده بود تا برنامه‌های سیستم عامل ویندوز 10 را بر روی کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار دهد. این موضوع برای مدت زیادی به فراموشی سپرده شده بود تا اینکه امروز با اعلام خبری خاص، عملی شدن این موضوع در سرتیتر بسیاری از خبرها قرار گرفته است. یکی از بزرگترین […]

چندی پیش مایکروسافت قول داده بود تا برنامه‌های سیستم عامل ویندوز 10 را بر روی کنسول ایکس باکس وان در دسترس قرار دهد. این موضوع برای مدت زیادی به فراموشی سپرده شده بود تا اینکه امروز با اعلام خبری خاص، عملی شدن این موضوع در سرتیتر بسیاری از خبرها قرار گرفته است. یکی از بزرگترین و البته مشهورترین نام‌های قرار گرفته در این لیست که قرار است در تابستان همین سال به دنیای کنسول‌ها وارد شود، پلیر VLC نام دارد. این برنامه در واقع یک اپلیکیشن پخش کننده می‌باشد که می‌تواند فرمت‌های بسیار گوناگونی را به نمایش بگذارد. از طرفی نسخه‌های جدیدتر آن می‌توانند به منظور اتصال به پلتفرم‌های تلویزیون نیز مورد استفاده قرار بگیرند. توماس نیگرو، مدیر منطقه‌ای مایکروسافت در ادامه این طور اضافه می‌کند که به منظور UWP قرار دادن این برنامه (قابلیت استفاده در تمامی پلتفرم‌های ویندوز)، قرار است نسخه بتا این اپلیکیشن هفته آینده و قبل از معرفی و عرضه رسمی آن در ماه می، برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 موبایلی عرضه گردد. در ادامه کار نیز شاهد عرضه نسخه رسمی آن در اواسط ماه می برای نگارش دسکتاپی ویندوز 10 خواهیم بود.

نسخه ایکس باکس وان این برنامه این تابستان و زمانی که فروشگاه‌ها آماده برای فروش می‌شوند، آماده و در دسترس قرار خواهد گرفت. اما بهتر است بدانید که توسعه دهندگان می‌توانند از اوایل هفته آینده آن را به طور آزمایشی اجرا نمایند. علاوه بر آن برنامه‌های اینترنت اشیا همانند Raspberry Pi و همچنین Hololens برای ویندوز 10 نیز در حال آماده سازی می‌باشند. اما خبر بد در این مورد مربوط به دارندگان نسخه ویندوز 8 و RT مایکروسافت می‌‌شود و آن هم این است که قبل از دریافت نسخه نهایی این برنامه، یک بروزرسانی از آن منتشر خواهد شد و در واقه به جهت دریافت نسخه نهایی می‌بایست بیشتر منتظر بمانند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال