خودروی مفهومی Concept 26 ولوو نشان می‌دهد که یک اتومبیل خودران تا چه‌اندازه می‌تواند زیبا باشد

اخیرا در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، شرکت ولوو، از خودروی مفهومی و جدید خود با نام Concept 26 رونمایی کرد و نشان داد که یک اتومبیل خودران هم می‌تواند به زیبایی سایر محصولات بازار باشد. البته این زیبایی تنها در مورد چهره‌ی خودرو نیست و می‌توان آن را در بخش داخلی نیز جستجو کرد. در این […]

اخیرا در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس، شرکت ولوو، از خودروی مفهومی و جدید خود با نام Concept 26 رونمایی کرد و نشان داد که یک اتومبیل خودران هم می‌تواند به زیبایی سایر محصولات بازار باشد. البته این زیبایی تنها در مورد چهره‌ی خودرو نیست و می‌توان آن را در بخش داخلی نیز جستجو کرد.

در این خودرو همه چیز بر اساس هوشمند بودن نیست و دارندگان این خودرو می‌توانند در مواقعی که دوست دارند، همانند دیگر افراد، خود کنترل خودرو را به دست بگیرند و رانندگی کنند. در مورد حرکت خودرو، سه حالت مختلف وجود دارد و کاربران می‌توانند راندن خودرو را در حالت “Drive” تجربه نمایند.

Volvo Concept 26 Shows Autonomous Can be Pretty, too 2

حالت دوم که “Create” نام دارد را می‌توان چیزی همچون “کار کردن بر روی پروژه‌ی بعدی” نامید! جمله‌ای که شاید در مورد آن بتوان مدیریت اینستاگرام و سر و کله زدن با ایمیل‌های اضافی را بیان کرد.

سومین حالت نیز “Relax” نام دارد و شرایطی را در خودرو ایجاد می‌کند که واقعا می‌توان حال شما را بهتر کند، به شما آرامش دهد و حتی باعث خواب‌آلودگی شما نیز شود. در این حالت، یک تبلت که از قبل در خودرو تعبیه شده است نیز پیش روی شما قرار می‌گیرد و می‌تواند در این حالت، کنار شما باشد. این تبلت که در قسمت جلویی خودرو قرار گرفته، به راحتی ‌می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و کاربران می‌توانند به سادگی هر چه تمام‌تر، به وب‌گردی و کارهای عادی خود بپردازند.

C26-2-1280x675

در نهایت باید بگوییم که قسمت داخلی این خورو همانند خودروی قدرتمند و پرچم‌دار XC90 می‌باشد در سری خودروهای SUV می‌باشد، خودرویی که هم‌اکنون عنوان بهترین خودرو لوکس سال را طلب می‌نماید.

C26-6-1280x675

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال