کاربران واتساپ می‌توانند از چند حساب کاربری روی یک دستگاه استفاده کنند

ویژگی‌های جذاب نسخه آزمایشی جدید واتساپ می تواند کاربران را به استفاده بیشتر از این شبکه اجتماعی وادار کند. در نسخه آزمایشی این پلتفرم امکان استفاده چند اکانت روی یک دستگاه فراهم شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با استفاده از قابلیت‌های جدید دیگر کاربران واتساپ به ترفندهای پیچیده برای استفاده […]

ویژگی‌های جذاب نسخه آزمایشی جدید واتساپ می تواند کاربران را به استفاده بیشتر از این شبکه اجتماعی وادار کند. در نسخه آزمایشی این پلتفرم امکان استفاده چند اکانت روی یک دستگاه فراهم شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با استفاده از قابلیت‌های جدید دیگر کاربران واتساپ به ترفندهای پیچیده برای استفاده از چندین اکانت در یک دستگاه نیاز نخواهند داشت. در نسخه جدید واتساپ بتا برای کاربران سیستم عامل اندروید امکان استفاده از رابط کاربری جدید فراهم شده است. در این نسخه شاهد اضافه شدن دکمه اد اکانت هستیم که در حال حاضر نیز برخی آزمایش کنندگان نسخه بتا به آن دسترسی دارند. از دیگر ویژگی نسخه جدید اضافه شدن اعضای جدید به انجمن‌ها بوده و اینکه چه کسی می‌تواند این اعضا را اضافه کند.

از طرفی مدیران انجمن نیز امکان ویرایش اطلاعیه‌های منتشر شده در چت‌ها را خواهند داشت. دکمه ویرایش پس از ثبت اطلاعیه‌ها در انجمن تا ۱۵ دقیقه فعال است و مدیران آنها می‌توانند اطلاعیه‌ها را ویرایش کنند.

پیش از این واتساپ تنها با یک شماره تلفن به کاربران اجازه ورود به این پلتفرم را داده بود اما اکنون رویکرد چندگانه را انتخاب کرده است. این شرکت در حال آزمایش ورود به پیام رسان با گزینه ایمیل است و بدین ترتیب کاربران کدهای تاییدیه را از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال