با هک شدن اکانت بنیانگذار اتریوم کلاهبرداران ۷۰۰ هزار دلار رمزارز برداشت کردند

بار دیگر اعتماد کاربران به بنیانگذار اتریم باعث شد تا هکرها از این مورد سوء استفاده کرده و با هک کردن حساب او در اپلیکیشن ایکس و از طریق فیشینگ حدود ۷۰۰ هزار دلار رمز ارز را به سرقت ببرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گروهی از هکرها به حساب کاربری ویتالیک […]

بار دیگر اعتماد کاربران به بنیانگذار اتریم باعث شد تا هکرها از این مورد سوء استفاده کرده و با هک کردن حساب او در اپلیکیشن ایکس و از طریق فیشینگ حدود ۷۰۰ هزار دلار رمز ارز را به سرقت ببرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گروهی از هکرها به حساب کاربری ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم در شبکه اجتماعی ایکس نفوذ کرده و توانستند مقدار قابل توجهی رمز ارز را از طریق لینک فیشینگ سرقت کنند.

پس از این اقدام هکرها پستی را منتشر کردند که نشان می‌دهد کاربران با ورود به صفحه یک ان اف تی برای مینت کردن و وارد کردن اطلاعات مالی هک شده و سپس کیف پول رمز ارز آنها نیز تخلیه شده است.

در حال حاضر این هکرها در والت خود بیش از ۳۹۰ هزار دلار رمز ارز دارند. البته میزان رمز ارز در والت آنها در ابتدای کار حدود ۷۰۰ هزار دلار بوده است که نشان می‌دهد آنها رمز ارزهای سرقت شده را به والت‌های دیگر منتقل کرده‌اند. البته طبق اعلام بوترین کنترل حساب کاربری وی در ایکس مجدداً در اختیار او قرار گرفته و پست مربوط به لینک فیشینگ نیز اکنون دیگر در این حساب کاربری قرار ندارد. هنوز هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا توسط بنیانگذار اتریوم نشان داده نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال