تعامل دوباره‌ی کوآلکام و کمپانی‌های چینی به منظور فروش جهانی گوشی‌های هوشمند چینی

با توجه به اطلاعات جدید که خبرگزاری وال‌استریت منتشر کرده، یک واحد اختصاصی از شرکت کوآلکام به کمپانی‌های تولید‌کننده‌ی تلفن‌های هوشمند چینی برای فروش جهانی محصولات این کشور کمک خواهد کرد تا همکاری کوآلکام با کشور چین، از سر گرفته شود. پیشتر، این کمپانی آمریکایی با پرداخت جریمه‌ی بسیار سنگین 975 میلیون دلار به دولت چین به […]

با توجه به اطلاعات جدید که خبرگزاری وال‌استریت منتشر کرده، یک واحد اختصاصی از شرکت کوآلکام به کمپانی‌های تولید‌کننده‌ی تلفن‌های هوشمند چینی برای فروش جهانی محصولات این کشور کمک خواهد کرد تا همکاری کوآلکام با کشور چین، از سر گرفته شود.

پیشتر، این کمپانی آمریکایی با پرداخت جریمه‌ی بسیار سنگین 975 میلیون دلار به دولت چین به جهت اعتمادسازی، تحت فشار جدی قرار گرفته بود اما به نظر می‌رسد که این همکاری، اولین قدم برای حضور مجدد کوآلکام در کشور چین انجام شده است.

یکی از مدیران ارشد کوآلکام، در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری وال‌استریت داشته، اعلام کرده که کوآلکام یک دفتر جدید را در شهر شنژن تاسیس خواهد کرد تا با کمک چیپ‌های محبوب Snapdragon، کشورهای چینی به سوی جهانی شدن حرکت کنند.

در نتیجه‌ی توافقی که کوآلکام با کشور چین داشته، این شرکت آمریکایی، حق امتیاز خود از چیپ‌های فروخته شده را در کشور چین کاهش خواهد داد و از سوی دیگر، سرمایه‌گذاری‌هایی شفاف‌تر از قبل را سرلوحه‌ی کار خود قرار خواهد داد. Qualcomm اعلام کرده که 150 میلیون دلار را نیز به عنوان سرمایه وارد کشور چین خواهد کرد تا در صورت لزوم، در استارت‌آپ‌های محلی نیز سرمایه‌گذاری نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال