با سه برابر شدن آمار دانلود تردز، ایکس در مسیر سراشیبی قرار دارد

شبکه اجتماعی تردز در ماه های اخیر بهترین زمان خود را سپری کرده و توانسته آمار دانلود خود را سه برابر کند‌ این در حالی است که ایکس هم چنان در این مورد در سراشیبی قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمار دانلودهای تردز نشان می دهد این شبکه اجتماعی در […]

شبکه اجتماعی تردز در ماه های اخیر بهترین زمان خود را سپری کرده و توانسته آمار دانلود خود را سه برابر کند‌ این در حالی است که ایکس هم چنان در این مورد در سراشیبی قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمار دانلودهای تردز نشان می دهد این شبکه اجتماعی در دوران طلایی خود قرار دارد. زیرا اکنون در فهرست ده برنامه پردانلود قرار گرفته و بهترین ماه های خود را سپری می کند. اما ایکس یا همان توییتر سابق در سراشیبی این آمار قرار دارد.

داده های مربوط به شرکت App Figures نشان می دهد تردز در دسامبر رشد چشمگیری داشته و توانسته در گوگل پلی و اپ استور به آمار ۱۲ و ۱۶ میلیون بار برسد. اکنون این برنامه در اپ استور در رتبه چهارم و در گوگل پلی به رتبه ۸ برنامه های پردانلود رسیده است.

پس از افت و خیزهای اخیر نردز در ماه های گذشته و پس از معرفی، اکنون شبکه اجتماعی جدید متا بار دیگر توانسته از طریق تبلیغات و با اضافه شدن ابزارهایی برای توسعه دهندگان متفرقه و یکپارچگی با اکوسیستم شبکه های اجتماعی دوباره رشد کرده و به برنامه ای با ۱۶۰ میلیون کاربر فعال برسد. این در حالی است که ایکس همچنان با طوفان های ناشی از تغییر نام خود دست و پنجه نرم می کند. به طوری که اکنون با تنها ۸.۵ میلیون دانلود در رتبه ۲۹ ام در اپ استور و ۴۶ گوگل پلی قرار دارد. در حالیکه پیش از این در صدر آمار دانلود قرار داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال