چت بات هوش مصنوعی شبکه اجتماعی ایکس به نام Grok به طور رسمی رونمایی شد

ایلان ماسک امروز از چت بات هوش مصنوعی xAI به نام گروگ رونمایی کرده است که مبتنی بر مدل زبانی بزرگ بوده و به شبکه اجتماعی ایکس نیز متصل است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ساخت مدل هوش مصنوعی Grok از یک مدل اختصاصی مربوط به شرکت xAI بهره برده شده […]

ایلان ماسک امروز از چت بات هوش مصنوعی xAI به نام گروگ رونمایی کرده است که مبتنی بر مدل زبانی بزرگ بوده و به شبکه اجتماعی ایکس نیز متصل است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ساخت مدل هوش مصنوعی Grok از یک مدل اختصاصی مربوط به شرکت xAI بهره برده شده است که طبق ادعای ایلان ماسک از بهترین‌ها در بازار هوش مصنوعی مولد محسوب می‌شود.

ماسک و شبکه اجتماعی ایکس با عرضه هوش مصنوعی خود به نام Grok باعث شگفتی جامعه هوش مصنوعی شده است. این ربات گفتگوگر امکان گفتگو با کاربران در مورد موضوعات مختلف را خواهد داشت. مهم ترین ویژگی گروک تفاوت آن نسبت به دیگر مدل‌های زبانی بزرگ همانند ChatGPT دسترسی به اطلاعات شبکه اجتماعی ایکس است. بنابراین چت بات جدید ماسک می‌تواند نسبت به رقبای خود برتر باشد. زیرا امکان ارائه اطلاعات به روز و مرتبط به کاربران را خواهد داشت.

همچنین ماسک اعلام کرده است این ربات گفتگوگر بسیار شوخ طبع بوده و می‌تواند پاسخ کاربران را به صورت طعنه آمیز و با حس شوخ طبعی ارائه کند. در حال حاضر این چت بات تنها برای تعداد اندکی از کاربران و به صورت آزمایشی در دسترس است. ماسک اعلام کرد ممکن است در آینده کاربران بیشتری به این چت بات دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال