گوشی‌های سری 13T شیائومی به طور رسمی در تاریخ ۴ مهر ماه معرفی می‌شوند

شیائومی در نهایت تاریخ رسمی معرفی گوشی‌های سری 13T را اعلام کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی مبنی بر معرفی این گوشی در تاریخ دهم شهریور ماه منتشر شده بود. اکنون مدیرعامل این شرکت لی جون در پستی در شبکه اجتماعی ایکس به طور رسمی اعلام کرد این […]

شیائومی در نهایت تاریخ رسمی معرفی گوشی‌های سری 13T را اعلام کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی مبنی بر معرفی این گوشی در تاریخ دهم شهریور ماه منتشر شده بود. اکنون مدیرعامل این شرکت لی جون در پستی در شبکه اجتماعی ایکس به طور رسمی اعلام کرد این گوشی‌ها قرار است در تاریخ ۴ مهر ماه به طور رسمی معرفی شوند. همچنین در پست لی جون همکاری این شرکت با شرکت لایکا در توسعه دوربین‌های شیائومی نیز مورد تایید قرار گرفت.

در این پست اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی اعلام نشد. البته تا به امروز گزارش‌های زیادی در رابطه با مشخصات این گوشی منتشر شده است. احتمالاً گوشی‌های جدید شیائومی دارای باتری‌های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر اولد با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز خواهند بود. دلیل داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم هستند.

برخی شایعات اعلام کردند گوشی‌های جدید 13T نسخه بهبود یافته مدل ردمی کا ۶۰ اولترا خواهند بود. از تراشه مدیاتک استفاده خواهد شد و احتمالاً خبری از چیپ اسنپ دراگون در ۱۳ تی نیست. در مدل پرو نیز احتمالاً از تراشه دایمن سیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده می‌شود. مدل پرو دارای مشخصات فنی بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال