شیائومی 15 با شارژ سریع ۹۰ وات و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

شرکت شیائومی قصد دارد ماه آینده سری شیائومی 15 را معرفی کند. به نظر می‌رسد زمان انتشار پیش‌بینی شده می‌تواند درست باشد زیرا دستگاه‌هایی از این خط در سایت‌های صدور گواهینامه ظاهر شده‌اند. در اوایل این ماه، شیائومی 15 و 15 Pro گواهینامه رادیویی را در چین دریافت کردند. اکنون، مدل استاندارد در گواهینامه 3C ظاهر […]

شرکت شیائومی قصد دارد ماه آینده سری شیائومی 15 را معرفی کند. به نظر می‌رسد زمان انتشار پیش‌بینی شده می‌تواند درست باشد زیرا دستگاه‌هایی از این خط در سایت‌های صدور گواهینامه ظاهر شده‌اند. در اوایل این ماه، شیائومی 15 و 15 Pro گواهینامه رادیویی را در چین دریافت کردند. اکنون، مدل استاندارد در گواهینامه 3C ظاهر شده است که مشخصات شارژ آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، در حالی که گواهینامه به طور مستقیم دستگاه را به عنوان شیائومی 15 نامگذاری نمی‌کند، شماره مدل 24129PN74C با شماره ذکر شده در پایگاه داده IMEI مطابقت دارد و تأیید می‌کند که همان دستگاه است. در مورد شارژ، دارای حداکثر ۹۰ وات است. این همان سرعتی است که شیائومی 14 دارد، اما از قبل به اندازه کافی سریع است، زیرا پیشینیان آن می‌توانند در حدود ۳۱ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد بروند، بنابراین سرعت نباید مشکلی باشد. جزئیات شارژ بی‌سیم برای اکنون محرمانه است، اما می‌تواند مانند شیائومی 14، ۵۰ وات باشد. در مورد بقیه مشخصات، برجسته‌ترین ویژگی این دستگاه، بدون شک، تراشه Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود. ممکن است با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تأمین انرژی گوشی همراه شود.

انتظار می‌رود شیائومی 15 دارای صفحه نمایش تخت با رزولوشن 1.5K محافظت شده توسط Dragon Crystal Glass باشد. پشت آن دارای یک تنظیم دوربین سه‌گانه متشکل از سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی برای استفاده گسترده، فوق عریض و تله‌فوتو خواهد بود. همچنین شایعات حاکی از آن است که ما می‌توانیم یک ماژول دوربین کمی بازطراحی شده را در مدل امسال ببینیم. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک، ارتقای از نوع نوری در مدل سال گذشته و رتبه‌بندی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68 اشاره کرد. در مورد قیمت، سری شیائومی 15 ممکن است امسال گران‌تر باشد. برای مقایسه، شیائومی 14 با قیمت ۳۹۹۹ یوان عرضه شد. گفته می‌شود افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های تراشه و ذخیره سازی است.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.