شیائومی سر انجام از رابط کاربری MIUI 8 خود رونمایی کرد

یک ماه قبل شرکت شیائومی خبر ارائه‎ی رابط کاربری MIUI 8 خود را اعلام کرد و حالا در رویدادی در کشور هند نسخه‎ی جهانی این رابط کاربری به همراه گوشی Mi Max معرفی شد. ابتدا، کاربران می‎توانند شاهد تغییرات بصری باشد که در این نسخه ارائه خواهد شد. کشوی ناتیفیکیشن به نظر می‎رسد که بزرگ‎ترین […]

یک ماه قبل شرکت شیائومی خبر ارائه‎ی رابط کاربری MIUI 8 خود را اعلام کرد و حالا در رویدادی در کشور هند نسخه‎ی جهانی این رابط کاربری به همراه گوشی Mi Max معرفی شد.

ابتدا، کاربران می‎توانند شاهد تغییرات بصری باشد که در این نسخه ارائه خواهد شد. کشوی ناتیفیکیشن به نظر می‎رسد که بزرگ‎ترین تغییرات را به خود دیده است به نحوی که یک لیست یکی شده دارد و پنل اطلاعات آب‎و‎هوا در بالای آن به چشم می‎خورد که بر اساس وضعیت آب‎و‎هوا رنگ و انیمیشن خود را تغییر می‎دهد. شیائومی هم‎چنین انیمیشن‎ها و نوار وضعیتی که تغییر رنگ دهد را در بین سایر اپلیکیشن‎های رابط کاربری خود لحاظ کرده است.

رابط کاربری MIUI 8 شیائومی

سیستم‎عامل حالا باهوش‎تر نیز است. قابلیت اسکرول‎کردن برای گرفتن تصویر از نمایشگر به شما اجازه می‎دهد از کل محتویات یک صفحه با اسکرول‎کردن و ترکیب چند تصویر به یک تصویر طویل، عکس بگیرید و سپس طبق سلیقه‎ی خود آن را برش بزنید. قابلیت Quick Ball یک دایره در کنار صفحه‎ی نمایش قرار می‎دهد که میان‎برهای سریعی را به قابلیت‎های مختلف نظیر به عقب برگشتن، app switcher، یا میان‎برهایی به اپلیکیشن‎هایی که می‎توانید سفارشی‎ کنید، در اختیار شما می‎‎گذارد.

MIUI 8

رابط کاربری MIUI 8 هم‎چنین پشتیبانی از اپلیکیشن‎های دوتایی و فضاهای دوتایی را اضافه کرده است. قابلیت اپلیکیشن‎های دوتایی به شما اجازه می‎دهد یک اپلیکیشن را بر روی گوشی خود دوبار باز داشته باشید، تا به عنوان مثال بتوانید تو اکانت واتس‎اپ را بر روی یک گوشی، هرکدام برای یک سیم‎کارت، داشته باشید، کاری که قبلا امکان انجام آن نبوده است.

رابط کاربری MIUI 8 شرکت شیائومی

قابلیت فضاهای دوتایی به شما اجازه می‎دهد دو فضای کاری متفاوت بر روی دستگاه خود داشته باشید، هرکدام با مجموعه اپلیکیشن‎ها، سفارشی‎سازی‎ها و گالری تصاویر خاص خود و شما می‎توانید یک رمز عبور سفارشی بر روی قفل صفحه‎ی نمایش به منظور وارد شدن به هر کدام از فضاها وارد کنید. این ویژگی در تبلت‎ها که معمولا بین افراد مختلف به صورت مشترکی استفاده می‎شود، بسیار مفید است.

تصاویر رابط کاربری MIUI 8

قابلیت Caller ID حالا به شما شخصی که تماس خواهد گرفت را نشان می‎دهد و هم‎چنین اطلاعات تماس شرکت‎های محبوب تجاری را دارد تا در صورتی که حتی شماره تماس‎ آن‎ها را نمی‎دانید با آن‎ها تماس بگیرید.

این قضیه در مورد پیامک‎ها نیز صدق می‎کند که فرد تماس گیرنده با شماره‎ی ناشناس را اگر پیام از سوی یک شرکت تجاری باشد، شناسایی می‎کند، در عوض یک سری حروف غیرقابل شناسایی، نام برند کاربرپسند‎تری را نشان می‎دهد.

رابط کاربری MIUI 8 برای گوشی‎های Mi 5, Mi Max, Mi Note, Mi 4i, Mi 4, Mi 3, Mi 2، Redmi Note 3، Redmi Note 2، Redmi Note Prime، Redmi Note, Redmi 2 Prime, Redmi 2 و Redmi 1s به صورت آپدیتی ارائه خواهد شد.

نسخه‎ی عمومی بتای این رابط کاربری در تاریخ 21 تیر برای این دستگاه‎ها عرضه خواهد شد و در تاریخ 26 مرداد ارائه‎ی نسخه‎ی نهایی و پایدار آن صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال