شیائومی با ساخت میکس فلیپ به رقابت با زد فلیپ سامسونگ می‌پردازد

برخی افشاگران ادعا کردند شیائومی در حال ساخت یک گوشی جدید تاشو به نام میکس فیلیپ است. این گوشی قرار است رقیب جدی ای برای زد فلیپ سامسونگ باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی با ساخت سری میکس فولد توانست برخی از کاربران علاقمند به این نوع فرم فکتور را به […]

برخی افشاگران ادعا کردند شیائومی در حال ساخت یک گوشی جدید تاشو به نام میکس فیلیپ است. این گوشی قرار است رقیب جدی ای برای زد فلیپ سامسونگ باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی با ساخت سری میکس فولد توانست برخی از کاربران علاقمند به این نوع فرم فکتور را به خود جلب کند. ادعای جدید نشان می‌دهد این شرکت در حال توسعه نوع دیگری از گوشی تا شدنی برای رقابت با زد فلیپ ۵ سامسونگ است.

این شرکت قصد دارد علاوه بر این گوشی در بازار تا شدنی‌های پوست صدفی نیز وارد شود. به نظر می‌رسد نام میکس فلیپ نیز در دیتابیس IMEI در چین نیز رویت شده است. این موضوع نشان می‌دهد شیائومی نسخه متفاوتی از گوشی‌های تاشو را به زودی روانه بازار خواهد کرد. طبق اعلام برخی افشاگران قرار است میکس فلیپ به عنوان گوشی جدید شیائومی در سال آینده همراه با میکس فولد ۴ به بازار عرضه شود. اما شماره مدل منتسب به این گوشی نشان می‌دهد احتمال دارد قبل از پایان سال ۲۰۲۳ نیز شاهد معرفی آن باشیم‌.

این گوشی شدنی در قسمت داخلی خود شباهت زیادی به گلکسی زد فیلیپ خواهد داشت. در قسمت بیرون نیز به نمایشگری با پوسته صدفی همانند تا شدنی‌های سامسونگ مواجه خواهیم بود.

در مورد قیمت این گوشی جدید خبری منتشر نشده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات مربوط به گوشی میکس فلیپ جزیره دوربین آن است. این بخش شامل سه دوربین است که احتمالاً یکی از آنها دارای لنز تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال