تایید شد: پرچم‌دار Mi 5 شیائومی پنجم اسفند رونمایی می‌شود

بر اساس گزارشات جدید، دومین محصولی که از شرکت شیائومی در سال 2016 رونمایی خواهد شد، گوشی Mi 5 این شرکت بوده که قرار است در پنجم اسفندماه (24 فوریه) رسما معرفی شود. این خبر را پیش از این یکی از بنیان‌گذاران شیائومی عنوان کرده بود و حالا هوگو باررا، مدیر مسئول بازارهای جهانی این شرکت […]

بر اساس گزارشات جدید، دومین محصولی که از شرکت شیائومی در سال 2016 رونمایی خواهد شد، گوشی Mi 5 این شرکت بوده که قرار است در پنجم اسفندماه (24 فوریه) رسما معرفی شود. این خبر را پیش از این یکی از بنیان‌گذاران شیائومی عنوان کرده بود و حالا هوگو باررا، مدیر مسئول بازارهای جهانی این شرکت به همراه مدیر بخش هند، کامور جین، رسما تایید کرده‌اند.

mi 5

هردوی این اشخاص علی رغم اینکه جزئیات زیادی در مورد این گوشی مطرح نکرده‌اند، وعده داده‌اند که این گوشی هرچیزی که تصور کنید را حتی بیشتر خواهد داشت. باید توجه داشت که بر اساس اسلاید‌های به بیرون درز کرده مربوط به مراسم رونمایی این گوشی، احتمال می‌رود که سخنرانی 2 ساعتی را شاهد باشیم که این مدت زمان، در نوع خود جالب توجه بوده و ما را راغب می‌کند تا ببنیم شرکت چینی‌تبار شیائومی که به تولید گوشی‌های مقرون‌به صرفه شهرت دارد، برای 5 اسفند‌ماه چه چیزی را آماده کرده است.

گفتنی است بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، چهار نسخه از این گوشی معرفی خواهد شد (2 عدد از آن‌ها دارای نمایشگر منحنی و 2 دستگاه دیگر نمایشگری تخت دارند) که از چیپست اسنپ‌دراگون 820 و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال