مشخصات گوشی‎های Mi 6 و Mi 6 Plus شیائومی به بیرون درز پیدا کرد

فروردین‎ماه زمانی است که انتظار می‎رود شرکت شیائومی از دو پرچم‎دار جدید و توانمند خود به اسامی Mi 6 و Mi 6 Plus رونمایی کند. تاکنون، شایعاتی که در رابطه با این دو دستگاه شنیده می‎شوند متناقض هستند، به نحوی که بعضی از آن‎ها ادعا می‎کنند مدل کوچکتر از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 821، به […]

فروردین‎ماه زمانی است که انتظار می‎رود شرکت شیائومی از دو پرچم‎دار جدید و توانمند خود به اسامی Mi 6 و Mi 6 Plus رونمایی کند. تاکنون، شایعاتی که در رابطه با این دو دستگاه شنیده می‎شوند متناقض هستند، به نحوی که بعضی از آن‎ها ادعا می‎کنند مدل کوچکتر از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 821، به جای اسنپ‎دراگون 835 استفاده خواهد کرد، اما اطلاعات جدیدی که توسط کاربران چینی به بیرون درز پیدا کرده است نظر دیگری دارد و ممکن است اولین جزئیات دقیق مربوط به گوشی‎های Mi 6 و Mi 6 Plus این شرکت را به خوبی نشان دهد.

براساس تصاویری که در وب‎سایت اجتماعی Weibo چین منتشر شده است، گوشی Xiaomi Mi 6 که مدل کوچکتر دو پرچم‎دار جدید شیائومی محسوب می‎شود در واقع به آخرین پردازنده‎ی اسنپ‎دارگون کوالکام مجهز است که باید اخبار خیلی خوبی برای کاربران این دستگاه به شمار رود. علاوه بر این، سایر مشخصات Mi 6 شامل یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی (‎1080 در 1920 پیکسل)، 4 یا 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 (بسته به مدل خریداری شده) و باتری غیرقابل تعویض 3200 میلی‎آمپرساعتی می‎شود.

براساس این تصویر که از برگه‎ی مشخصات این گوشی گرفته شده است، Mi 6 شیائومی مجهز به یک دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی (با قابلیت گرفتن تصاویری با رزولوشن 5056 در 3792 پیکسل) و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است. دوربین  عقب شایعه شده است که سنسور IMX400 سونی، آخرین سنسور این شرکت، بوده که در حال حاضر در گوشی‎های Sony Xperia XZs و Sony Xperia XZ Premium پیدا می‎شود.

در سوی دیگر گوشی Xiaomi Mi 6 Plus، مدل بزرگتر این دو گوشی، با نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشنی مشابه با پنل نمایش Mi 6 قرار می‎گیرد که جای تعجب دارد. براساس فرضیات Mi 6 Plus نیز از آخرین چیپ اسنپ‎دراگون به همراه 6 گیگابایت رم و باتری با گنجایش 4500 میلی‎آمپرساعت بهره می‎برد. براساس برگه‎ی مشخصات این گوشی، مدیریت بخش‎ نرم‎افزاری این دستگاه را سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 به همراه لانچر MIUI 8 به همراه دارد، در حالی‎که مدل کوچکتر از همین لانچر اما از سیستم‎عامل اندروید 6.0 مارشملو استفاده می‎کند.

در رابطه با مهارت‎های عکاسی مدل پلاس بایستی گفت که انتظار وجود یک سیستم‎ دوربین دوگانه در عقب می‎رود که تصویر زیر نیز این ادعا را تایید می‎کند. گرچه این تصویر اشاره می‎کند که دوربین اصلی Mi 6 Plus یک سنسور 12 مگاپیکسلی  IMX362 سونی ( مشابه با دوربین گوشی‎های ASUS Zenfone 3 Zoom و Vivo Xplay 6) بوده که احتمالا یکی از دو دوربین این گوشی را تشکیل می‎دهد.. شیائومی ممکن است تصمیم به استفاده از دو سنسور دوربین متفاوت در مدل Mi 6 Plus بگیرد ولی ما شگفت‎زده می‎شویم که اگر یکی از آن‎ها سنسور IMX400 سونی یا حداقل انتخابی در همان حد نباشد.

تصاویر مورد نظر را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال