گوشی Mi 6 شیائومی در بنچمارک AnTuTu رویت شد

گوشی Mi 6 شیائومی احتمالاً نخستین اسمارت‌فون خواهد بود که به وسیله‌ی شرکتهای چینی و با استفاده از چیپ اسنپدراگون 835 کمپانی کوالکام ساخته شده است. اطلاعات بسیار اندکی درمورد این دستگاه در نمایشگاه CES امسال منتشر شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده درمورد این دستگاه، طراحی آن شبیه به Mi Note 2 خواهد بود. زمانی معرفی […]

گوشی Mi 6 شیائومی احتمالاً نخستین اسمارت‌فون خواهد بود که به وسیله‌ی شرکتهای چینی و با استفاده از چیپ اسنپدراگون 835 کمپانی کوالکام ساخته شده است. اطلاعات بسیار اندکی درمورد این دستگاه در نمایشگاه CES امسال منتشر شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده درمورد این دستگاه، طراحی آن شبیه به Mi Note 2 خواهد بود. زمانی معرفی رسمی این گوشی نیز احتمال دارد که در تاریخ 6 فبریه باشد. با این حال، ممکن است که عرضه‌ی آن تا ماه مارچ انجام نشود. ولی سوالی که پیش می‌آید این است که عملکرد این گوشی چطور است؟

امروز یکی از کاربران Weibo در چین به تصویری دسترسی پیدا کرده است که در آن نتیجه‌ی تست گوشی Mi 6 شیائومی در تست بنچمارک AnTuTu موجود می‌باشد.

اگر این عکس و اعداد و ارقام آن درست باشند (که احتمال نادرست بودن آن هم وجود دارد)، به این معنی است که  گوشی Mi 6 حتی پیش از این که عرضه یا معرفی شود، سلطان  AnTuTu است. در حقیقت، امتیاز 210,329 این گوشی، رکورد قبلی که در دست آیفون 7 پلاس با 183,106 بود را کنار می‌کند. در حقیقت،  Mi 6 (و پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 موجود در آن) می‌توانند شگفتی‌ساز باشند.

تا پیش از این، بالاترین رکورد امتیاز در AnTuTu برای دستگاه‌های اندرویدی مربوط به گوشی OnePlus 3T که در آن از پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 استفاده شده است و این گوشی موفق به دریافت امتیاز 163,578 شده است. هرچند که نتایج تست‌های بنچمارک همه‌ی اطلاعات موردنیاز درمورد سخت‌افزار دستگاه را در اختیارمان قرار نمی‌دهد، با این حال احتمالاً شاهد پیشفرتی بزرگ در چیپ Snapdragon 835 هستیم. البته در زمان معرفی رسمی چیپ Snapdragon 835 شرکت کوالکام علاوه بر عملکرد بهتر چیپ جدید خود، قول مصرف پایین‌تر انرژی آن را نیز داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال