شیائومی میکس فلیپ همراه با فناوری ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد

گوشی جدید تاشو شیائومی به نام میکس فلیپ قرار است همراه با فناوری ارتباط ماهواره‌ای باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی در مورد توسعه گوشی تاشو توسط شیائومی منتشر شده بود. در این خبرها آمده بود این گوشی دارای طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بوده و نام […]

گوشی جدید تاشو شیائومی به نام میکس فلیپ قرار است همراه با فناوری ارتباط ماهواره‌ای باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی در مورد توسعه گوشی تاشو توسط شیائومی منتشر شده بود. در این خبرها آمده بود این گوشی دارای طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بوده و نام آن نیز میکس فلیپ خواهد بود. به نظر می‌رسد گوشی مورد نظر با کسب تاییدیه در چین یک قدم به عرضه نزدیک شده است. همچنین این گوشی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز بهره می‌برد. طبق اخبار تایید نشده شیائومی امسال دو گوشی تاشو مختلف را عرضه خواهد کرد.

یکی از این مدل‌ها میکس فولد ۴ خواهد بود و دیگری نیز گوشی کاملاً جدید میکس فلیپ نام دارد. این گوشی جدید اکنون توانسته تاییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات در چین را کسب کند. این تاییدیه پشتیبانی این گوشی از قابلیت فناوری ارتباط ماهواره‌ای را برملا کرده است. بنابراین شیائومی قصد دارد با حضور در این رقابت قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را نیز به دستگاه‌های خود اضافه کند. طبق اطلاعات این تاییدیه گوشی جدید شیائومی دارای سیستم عامل اندروید بوده و می‌تواند شبکه ارتباطی 5G را نیز به کاربران ارائه دهد. همچنین تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیز در آن استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال