گوشی Redmi 3S شیائومی رسما رونمایی شد؛ صفحه نمایش 5 اینچی و اسنپ‌دراگون 430

شرکت شیائومی یقینا از آن دست شرکت‎هایی نیست که از رقابت عقب بماند و از آن‎جایی‎که شرکت Meizu (رقیب شیائومی) گوشی خود، یعنی گوشی Meizu M3s، را به‎روزرسانی کرده است، پس جای تعجب ندارد که به صورت رسمی خبر آپگرید گوشی Redmi 3 شیائومی نیز شنیده شود. این گوشی که نام Redmi 3s را با […]

شرکت شیائومی یقینا از آن دست شرکت‎هایی نیست که از رقابت عقب بماند و از آن‎جایی‎که شرکت Meizu (رقیب شیائومی) گوشی خود، یعنی گوشی Meizu M3s، را به‎روزرسانی کرده است، پس جای تعجب ندارد که به صورت رسمی خبر آپگرید گوشی Redmi 3 شیائومی نیز شنیده شود. این گوشی که نام Redmi 3s را با خود حمل می‎کند حتی به نسبت قیمت کم خود دارای قابلیت‎های فراوان و باارزش‎تری است.

گوشی Redmi 3s شیائومی هم‎چنان به یک صفحه‎ی نمایش 5 اینچی، با رزولوشن اچ‎دی مجهز بوده که به نسبت هم‎نوع خود از بدنه‎ی یکسانی استفاده می‎کند که ابعاد آن 139.3 در 69.6 و 8.5 میلی‎متر بوده و وزن آن دقیقا 144 گرم است.

گرچه، حالا در پشت این گوشی حسگر اثرانگشت دیده می‎شود و بخش‎های داخلی نیز آپگرید شده‎اند. این دستگاه از یک چیپست 8 هسته‎ای اسنپ‎دراگون 430 استفاده می‎کند که قدرت چندانی ندارد ولی باز هم به نسبت چیپست اسنپ‎دراگون 616 موجود در مدل فاقد حرف “اس” بهتر است.

از طرف دیگر بخش دوربین تغییری نداشته است. گوشی Redmi 3s یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.0، تک فلش ال‎ای‎دی و فوکوس خودکار تشخیص فازی دارد. در جلو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.2 دیده می‎شود. باتری هم‎چنان ستاره‎ی نمایش و از نوع 4100 میلی‎آمپری است و طبق معمول از شبکه‎هایی نظیر 4G LTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.1، جی‎پی‎اس به همراه سرویس GLONASS پشتیبانی می‎شود.

گوشی Redmi 3S شیائومی-

در پایان باید اشاره به این داشت که گوشی Xiaomi Redmi 3s از نظر داشتن رم در دو مدل ارائه می‎شود. مدل پایه که 2 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی و پشتیبانی از ام‎اس‎دی کارت دارد که با قیمتی برابر با 699 یوآن چین (106 دلار) در بازار بومی چین ارائه می‎شود و مدل دیگر با داشتن 3 گیگابایت رم، حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایت و قیمتی برابر با 899 یوآن چین (106 دلار). این دو مدل در رنگ‎های خاکستری تیره، نقره‎ای و طلایی دیده می‎شوند. نیازی به گفتن نیست که قیمت این دو مدل بسیار کم و قابل‎توجه است و کاربران بازار چین می‎توانند از تاریخ 27 خرداد این گوشی‎ها را خریداری کنند. البته هنوز مشخص نیست که گوشیRedmi 3s  شیائومی چه زمان روانه‎ی بازارهای بین‎المللی خواهد شد و اگر چنین کاری اصلا صورت گیرد قیمت آن بیشتر خواهد بود یا نه.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال