احتمال عرضه ساعت هوشمند شیائومی تا اواخر ماه جاری میلادی

در گذشته به شما گفته بودیم که شیائومی احتمالا به‌زودی ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت هنوز از این گجت پوشیدنی رونمایی نکرده است ولی طبق شایعه‎ای که از کشور چین به گوش می‎رسد، اواخر ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از ساعت‎هوشمند شیائومی خواهیم بود. هم‎چنین ادعا می‎شود که محصول این شرکت […]

در گذشته به شما گفته بودیم که شیائومی احتمالا به‌زودی ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت هنوز از این گجت پوشیدنی رونمایی نکرده است ولی طبق شایعه‎ای که از کشور چین به گوش می‎رسد، اواخر ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از ساعت‎هوشمند شیائومی خواهیم بود. هم‎چنین ادعا می‎شود که محصول این شرکت برخلاف عقیده‎ی بسیاری از افراد ممکن است ارزان‎قیمت نباشد.

شیائومی به واسطه‎ی فروختن محصولات با کیفیتی با قیمت بسیار جذاب و ارزان، شهرتی برای خود دست و پا کرده است. این امر طبیعتا منجر به این شده است که بسیاری از افراد باور داشته باشند که هر کدام از محصولات در پیش‎روی این شرکت نیز این استراتژی فروش را در پیش خواهند گرفت، بنابراین این انتظار وجود دارد که ساعت‎هوشمند این شرکت نیز قیمتی رقابتی داشته باشد.

این شایعه‎ی جدید اشاره دارد که شیائومی قصد دارد اولین ساعت‎هوشمند خود را اواخر ماه جاری میلادی رونمایی کند ولی اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و قابلیت‎های آن هنوز فراهم نشده است، به جز این‎که قیمت آن ممکن است به ارزانی که بعضی امید دارند، نباشد.

شایعات قبلی اشاره به این داشتند که ساعت‎هوشمند شیائومی قیمتی زیر 999 یوآن یا 150 دلار آمریکا خواهد داشت ولی حالا گفته می‎شود این قیمت به نسبت چیزی که قبلا گفته می‎شده است بیشتر خواهد بود.

هنوز شرکت شیائومی در رابطه با زمان رونمایی از محصول خود و این‎که در کدام کشورها ابتدا فروش آن آغاز خواهد شد، نظری نداده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال