ZTE رویدادی در روز 16 سپتامبر در نیویورک برگزار خواهد کرد

دو هفته ی اول ماه آینده بسیار زمان پرهیاهویی برای بازار موبایل خواهد بود. هفته ی آینده تمامی سازنده های تلفن های هوشمند آندرویدی محصولی را رو نمایی می کنند، این اتفاق ها قبل از رویداد IFA امسال در برلین می افتد. و باید در آی اف ای هم منتظر تکنولوژی های نو دیگری باشید. […]

دو هفته ی اول ماه آینده بسیار زمان پرهیاهویی برای بازار موبایل خواهد بود. هفته ی آینده تمامی سازنده های تلفن های هوشمند آندرویدی محصولی را رو نمایی می کنند، این اتفاق ها قبل از رویداد IFA امسال در برلین می افتد. و باید در آی اف ای هم منتظر تکنولوژی های نو دیگری باشید.

نهم سپتامبر هم روز موعود برای اپل دوستان خواهد بود. در این میان زد تی ای تصمیم گرفته متفاوت عمل کند . درست برعکس رقیب این شرکت هوآوی، زد تی ای تصمیم گرفته است تا پایان همه ی رویداد های سایر شرکت ها صبر کند و سپس یک مراسم اختصاصی برگزار نماید.

این مراسم که در روز شانزدهم سپتامبر در نیویورک برگزار می شود، زد تی ای اعلام کرده دستگاه های محبوب دیگری را معرفی می کند. این دستگاه ها هرچه باشند برای اولین بازار فروششان آمریکا را انتخاب کرده اند که مسئله ای بسیار جالب برای فروشندگان چینی تلفن های همراه است.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال