رونمایی ZTE از گوشی Axon 7 mini در IFA 2016؛ کیفیت صدایی منحصر به‌فرد

گوشی ZTE Axon 7 نسل جدیدی از پرچم‎دارها است که مشخصات یک گوشی رده‎بالا را در بازار انبوه مطرح می‎کند. و گوشی ZTE Axon 7 mini مدل جمع‎و‎جور این گوشی محسوب می‎شود. البته باید گفت لغت “مینی” به نحوی جای بحث دارد چون سخت می‎توان گوشی که دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی و با اسپیکرهای […]

گوشی ZTE Axon 7 نسل جدیدی از پرچم‎دارها است که مشخصات یک گوشی رده‎بالا را در بازار انبوه مطرح می‎کند. و گوشی ZTE Axon 7 mini مدل جمع‎و‎جور این گوشی محسوب می‎شود.

البته باید گفت لغت “مینی” به نحوی جای بحث دارد چون سخت می‎توان گوشی که دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی و با اسپیکرهای استریو در جناحین است را “مینی” نامید. بیشتر می‎توان آن را مدل جمع‎و‎جورتر از مدل بزرگ Axon 7 دانست.

گوشی Axon 7 mini از اسپیکرهای استریو با جادوی فناوری Dolby Atmos استفاده می‎کند و دارای یک چیپ اختصاصی صوتی است.

و صفحه نمایش قرار گرفته بین این اسپیکرها هم‎چنان از نوع آمولد است، حتی با آن‎که دقت آن به فول اچ‎دی افت داشته است (با این وجود با داشتن تراکم پیکسلی 424ppi هم‎چنان شارپ است).

دوربین به استفاده از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/1.9 رو آورده و قابلیت OIS (رفع لرزش اپتیکال تصویر) حذف شده است. هم‎چنین دقت ویدئوهای ضبط شده به 1080p کاهش یافته است. حداقل دوربین جلوی این گوشی با مدل بزرگتر یکی است.

مدل mini هم‎چنین از چیپست اسنپ‎دراگون 820 استفاده نمی‎کند و به جای آن به چیپست قدیمی‎تر S617 رو آورده است. مدل پایه‎ی این گوشی دارای 3 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی است ولی می‎توانید مدل دیگر را با داشتن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی نیز تهیه کنید. این گوشی دو سیم‎کارت و دارای یک درگاه هیبریدی است، یعنی می‎توانید یا از سیم‎کارت دوم یا کارت حافظه‎ی خارجی استفاده کنید و امکان استفاده همزمان از این دو وجود ندارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال