مشخصات گوشی ZTE Axon 7 mini لو رفت

آخرین گوشی پرچمدار ساخته شده توسط شرکت ZTE با نام آکسون 7 هم اینک به منظور پیش فروش در ایالات متحده با قیمت 399 دلار آماده است. اگر به تمامی مشخصات فنی این گوشی علاقه دارید و از طرفی نمایشگر 5.5 اینچی آن برای شما کمی بزرگ است، لازم است بدانید که براساس آمار منتشر شده این […]

آخرین گوشی پرچمدار ساخته شده توسط شرکت ZTE با نام آکسون 7 هم اینک به منظور پیش فروش در ایالات متحده با قیمت 399 دلار آماده است. اگر به تمامی مشخصات فنی این گوشی علاقه دارید و از طرفی نمایشگر 5.5 اینچی آن برای شما کمی بزرگ است، لازم است بدانید که براساس آمار منتشر شده این شرکت چینی در حال برنامه ریزی به منظور تولید یک نسخه کوچکتر از آن محصول است.

شاید قصد این شرکت از انجام این کار، دست‌یابی به تمامی انواع بازارهای گوشی‌های اندرویدی باشد. در حقیقت این کمپانی قصد دارد گوشی موفق آکسون 7 خود را در نسخه‌های مختلف با ابعاد نمایشگر متفاوت وارد بازار نماید.

به تازگی اطلاعات مشخصات فنی یک گوشی جدید در رسانه‌های خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی در حال طراحی یک گوشی 5.2 اینچی با دقت تصویر 1080 × 1920 پیکسل است. احتمالا ابعاد نمایشگر، بزرگترین تفاوت میان گوشی آکسون 7 و نسخه مینی آن باشد. البته مسلما این مورد تنها تفاوت این دو گوشی نخواهد بود.

با در نظر گرفتن ابعاد کوچکتر نمایشگر این گوشی جدید، در نتیجه شاهد اندازه کوچکتر بدنه دستگاه نیز خواهیم بود. پیش ‌بینی می‌شود این گوشی با ابعاد 71 در 147.5 در 7.8 میلی‌متر وارد بازار شود. از طرفی این نسخه 153 گرم نیز وزن خواهد داشت.

در زیر نمایشگر گوشی در قلب دستگاه تراشه اسنپدراگون 617 کوالکام خواهد تپید. از طرفی میزان حافظه رم سه گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز در آن وجود خواهد داشت. بهتر است بدانید که این میزان حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش خواهد بود. در بخش پشتی گوشی دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی آن قرار خواهد گرفت و دوربین سلفی نیز دارای حسگری 8 مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت ظرفیت باتری این گوشی کوچک اندام 2,705 میلی‌آمپر ساعت بوده و در کنار آن از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو استفاده خواهد کرد.

هنوز در مورد طراحی این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما در هر صورت احتمال می‌دهیم که زبان طراحی آن مشابه گوشی آکسون 7 باشد. زیرا هر دو گوشی در یک خانواده قرار خواهند گرفت و از این رو می‌بایست به یکدیگر شبیه باشند. در بخش زیر شاهد نمایش تعدادی از تصاویر گوشی پرچمدار ZTE با نام آکسون 7 هستید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال