بروزرسانی نرم‌افزاری جدید ZTE Blade S6، امکان اسکن قرنیه چشم را به همراه خواهد داشت

اواخر سال گذشته بود که با نقد و بررسی کامل و تخصصی گوشی‌هوشمند ZTE Blade S6 خدمت شما عزیزان بودیم. در این بررسی، اشاره‌ای به وجود اسکنر قرنیه چشم نشده‌ بود چرا که قرار نبود این محصول قدرتمند با چنین ویژگی امنیتی در اختیار کاربران قرار گیرد. اما حالا یک آپدیت 25 مگابایتی برای Blade […]

اواخر سال گذشته بود که با نقد و بررسی کامل و تخصصی گوشی‌هوشمند ZTE Blade S6 خدمت شما عزیزان بودیم. در این بررسی، اشاره‌ای به وجود اسکنر قرنیه چشم نشده‌ بود چرا که قرار نبود این محصول قدرتمند با چنین ویژگی امنیتی در اختیار کاربران قرار گیرد. اما حالا یک آپدیت 25 مگابایتی برای Blade S6 عرضه شده که با نصب آن، کاربران قادر خواهند بود از ویژگی جدید این گوشی با نام “Sky Eye”، نهایت امنیت را تجربه کنند.

ZTE اعلام کرده که کاربران پیش از نصب این آپدیت، باید حافظه‌ی کش تلفن خود را خالی کرده تا بسته‌های نرم‌افزاری بدون هیچ مشکلی نصب شوند. همچنین این شرکت چینی در کنار استفاده از شبکه‌ی Wi-Fi را برای دریافت آپدیت، تاکید کرده که باتری گوشی کاربران باید حداقل 30 درصد شارژ داشته باشد تا در خلال دریافت بروزرسانی، دستگاه آنها خاموش نشود.

ZTE Blade S6 software update enables iris scanner called Sky Eye 2

برای افرادی که با این گوشی زیاد آشنا نیستند باید بگوییم که ZTE Blade S6 صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 720p داشته که تراکم پیکسلی بالای 294 پیکسل در هر اینچ را پدید می‌آورد. همچنین چیپ به کار رفته در این گوشی‌هوشمند، Snapdragon 615 با پردازنده‌ی 8-هسته‌ای و فرکانس 1.7 گیگاهرتز می‌باشد که در کنار پردازشگر گرافیکی Adreno 405، مانعی برای اجرای بازی‌ها و انجام چندین کار به صورت همزمان وجود نداشته باشد. 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD، سنسور 13-مگاپیکسلی برای دوربین عقب و سنسور 5-مگاپیکسلی برای دوربین جلو، از دیگر موارد مهمی هستند که در مورد این گوشی‌هوشمند می‌توان گفت. اما گوشی محبوب چینی‌ها، باتری آنچنان قدرتمندی را نسبت به سایر رقبا ندارد و ظرفیت آن، تنها 2400 میلی‌آمپرساعت می‌باشد. همچنین اندروید 5.0 به صورت پیش‌فرض در کنار رابط کاربری MiFavor 3.0 UI بر روی Blade S6 قرار گرفته که سبب می‌شود با یک گوشی قدرتمند و در عین حال ارزان‌قیمت روبه‌رو باشیم.

هر چند هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه ویژگی Sky Eye چگونه کار می‌کند، منتشر نشده، اما تصور ما بر این است که دوربین دوم این گوشی، وظیفه‌ی شناسایی الگوی قرنیه چشم کاربران را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال