ZTE یک قدم به شبکه‌ی پرسرعت 5G نزدیک شد: همچنان Pre5G

اگر به یاد داشته باشید، شرکت چینی ZTE موفق شده بود به سرعت بسیار بالایی در شبکه‌ی اینترنت دست پیدا کند که آن را Pre5G نامیده بود. حالا ZTE به کمک تکنولوژی MUSA، موفق شده تا این میزان را تا حدود 200 درصد افزایش دهد و سرعتی خارق‌العاده را خلق نماید! ZTE اعلام کرده که این سرعت […]

اگر به یاد داشته باشید، شرکت چینی ZTE موفق شده بود به سرعت بسیار بالایی در شبکه‌ی اینترنت دست پیدا کند که آن را Pre5G نامیده بود. حالا ZTE به کمک تکنولوژی MUSA، موفق شده تا این میزان را تا حدود 200 درصد افزایش دهد و سرعتی خارق‌العاده را خلق نماید!

ZTE اعلام کرده که این سرعت بالا هنوز جای کار دارد و هنوز هم نام آن را Pre5G می‌نامد چرا که به کمک امکانات و وسایل موجود شبکه‌ی 4G/LTE موفق شده به چنین سرعتی دست پیدا نماید. البته رسیدن به چنین سرعت با کاهش تاخیر زمان و افزایش پهنای باند نیز همراه بوده که می‌تواند تا آمدن استاندارد 5G، از آن استفاده کرد چرا که به گفته‌ی ZTE، در بهترین حالت ممکن 5 سال دیگر تا رسیدن به اینرتنت 5G زمان باقی مانده است.

زد‌تی‌ای در ادامه به این موضوع اشاره کرده که شرکت‌های فراهم‌کننده‌ی سرویس اینترنت، می‌تواند 3-5 سال آینده را به کمک شبکه‌ی Pre5G، به کاربران خود خدمت‌رسانی کرده و اینترنت باکیفیت‌تری را در اختیار آنان قرار دهند. آقای Xiang Jiying که از مدیران اجرایی شرکت ZTE است، اضافه کرده که تا تعریف استانداردهای تکنولوژی 5G، می‌توان به کمک سرعت فعلی، نیاز پهنای باند بالای اینترنت را برطرف ساخت.

کمپانی ZTE که مقر اصلی تلفن‌های همراه آن در کشور آمریکا می‌باشد، یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی دنیا بوده که در توسعه‌ی تکنولوژی‌های جدید پیشقدم می‌باشد. این شرکت یکی از اصلی‌ترین رقبای کمپانی‌هایی هچون هوآوی، اریکسون و نوکیا می‌باشد و در کنار آنها، سعی دارد تا زودتر از بقیه به تکنولوژی 5G دست پیدا نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال