[IFA 2015] ورود گوشی‌هوشمند ZTE Axon Elite به بازار جهانی تلفن‌های هوشمند

حدود دو ماه پیش بود که شرکت ZTE، گوشی‌هوشمند قدرتمند Axon را برای رقابت‌ در بازارهای آمریکا معرفی نمود و بر خلاف سایر محصولات این شرکت، این تلفن قدرتمند ابتدا در بازار آمریکا عرضه شد و پس از آن، راه به بازار خود کشور چین پیدا کرد. هر چند گوشی‌هوشمندی در که در کشور چین […]

حدود دو ماه پیش بود که شرکت ZTE، گوشی‌هوشمند قدرتمند Axon را برای رقابت‌ در بازارهای آمریکا معرفی نمود و بر خلاف سایر محصولات این شرکت، این تلفن قدرتمند ابتدا در بازار آمریکا عرضه شد و پس از آن، راه به بازار خود کشور چین پیدا کرد. هر چند گوشی‌هوشمندی در که در کشور چین عرضه شد، کمی با محصول عرضه شده در آمریکا تفاوت داشت.

کمپانی پینی زد‌تی‌ای برای بازار کشور خود، گوشی‌هوشمند Axon Elite را به همراه سه ویژگی امنیتی بیومتریک عرضه کردند تا کاربران با محصولی قدرتمند و تمام‌عیار روبه‌رو باشند. حالا در نمایشگاه IFA 2015 برلین، مدیران شرکت از برنامه‌های خود برای عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Axon Elite در بازار کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه برای چند ماه آینده خبر داده‌اند.

معرفی پرچم‌دار Axon توسط شرکت ZTE که بیشتر در بازار گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده فعالیت داشت، کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسید چرا که این گوشی‌هوشمند به صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 2K، چیپ Snapdragon 810، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین دوتایی در قسمت پشتی (با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی) به همراه فلاش دوگانه، در کنار سنسور 8-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی و یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده بود و استفاده از فلز و شیشه در ساخت بدنه‌ی آن، محصولی لوکس و فوق‌العاده را پیش روی کاربران قرار داد. در واقع هیچ کس انتظارش رو نداشت که شرکتی همچون ZTE بخواهد چنین محصولی را عرضه نماید.

پس از آن، شایعاتی در مورد این گوشی‌هوشمندکه قرار بود در بازار کشور چین عرضه شود، منتشر و اعلام شد که زد‌تی‌ای قصد دارد تا محصولی کاملا متفاوت را معرفی نماید. همین اتفاق افتاد و گوشی‌هوشمند Axon به همراه سنسور اسکنر اثر انگشت، سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم و همچنین سیستم امنیتی تشخیص صدا، عرضه گشت. اما متاسفانه محصولی که وارد بازار کشور آمریکا شده بود، صفحه‌نمایشی 1080p و تنها 3 گیگابایت حافظه‌ی رم داشت.

اما انتشار این خبر در نمایشگاه IFA برلین، می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به این گوشی‌هوشمند باشد چرا که ZTE قصد دارد تا پرچم‌دار خود یعنی Axon Elite را به صورت جهانی عرضه نماید. قیمتی که برای این گوشی نیز در نظر گرفته شده، تنها کمی بیشتر از نسخه‌ی اول از آن بوده، و قرار است این محصول با قیمت 419.99 یورو (معادل 470 دلار) در بازار کشورهای قاره‌های دیگر عرضه گردد.

همچنین فروش گوشی‌هوشمند ZTE Axon Elite از تاریخ 1 مهر ماه (23 سپتامبر) در شعبه‌ی فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان از وب‌سایت eBay آغاز خواهد شد. وب‌سایت آلمانی MediaMarkt نیز از اواخبر ماه سپتامبر (هفته‌ی دوم مهر ماه)، فروش این گوشی‌هوشمند را آغاز خواهد کرد.

هنوز زمان ورود پرچم‌دار ZTE به کشور مشخص نیست اما احتمالا تا پایان مهر ماه، می‌توانیم این گوشی‌هوشمند را در بازارهای سراسر کشور خریداری نماییم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال