کمپانی زد‌ تی‌ای سال 2014 را با سودی تقریبا دوبرابر پشت سرگذاشته‌است

به تازگی کمپانی چینی زد‌ تی‌ای در خبری جدید اعلام کرده که میزان سود سالانه‌ی این شرکت در سال 2014، حدود 94 درصد افزایش داشته و این موضوع به واسطه‌ی فروش بسیار خوب محصولات جدیدش بوده است. سال 2014، میزان درآمد این شرکت 423.4 میلیون دلار بوده و نسبت به سال 2013 که 219 میلیون دلار […]

به تازگی کمپانی چینی زد‌ تی‌ای در خبری جدید اعلام کرده که میزان سود سالانه‌ی این شرکت در سال 2014، حدود 94 درصد افزایش داشته و این موضوع به واسطه‌ی فروش بسیار خوب محصولات جدیدش بوده است.

سال 2014، میزان درآمد این شرکت 423.4 میلیون دلار بوده و نسبت به سال 2013 که 219 میلیون دلار اعلام شده بود، افزایشی تقریبا دو برابری داشته و همین موضوع سبب شده تا ZTE به فکر برنامه‌هایی بیشتر برای آینده‌ی خود باشد، چیزی که پیشتر برای شرکت‌های ژیائومی، هوآوی، لنوو و میزو نیز اتفاق افتاد و آنها را برای رقابت با دیگر بزرگان دنیای تکنولوژی آماده کرد.

حال، بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در بخش فروش ZTE انجام گرفته، از همین حالا افزایش سود 50 درصدی در سال جاری برای این شرکت چینی در نظر گرفته شده و دلیل اصلی آن نیز تمایل به حضور بیشتر این کمپانی در بازار آمریکای شمالی می‌باشد. این موضوع می‌تواند کمپانی ZTE را بسیار قدرتمندتر از گذشته‌کند چرا که هنوز ژیائومی با تلاش‌های فراوانی که در این زمینه داشته، موفق به انجام چنین کاری نشده است. باید به این هدف اصلی زد تی‌ای که رسیدن به رتبه‌ی سومین تولیدکننده‌ی تلفن هوشمند در جهان تا سال 2017 می‌باشد نیز توجه داشته باشیم.

البته این هدف، از آن رویاهای دست‌نیافتنی نیست چرا که سال گذشته، این کمپانی چینی توانسته بود نام چهارمین تولیدکننده‌ی تلفن هوشمند در بازار آمریکا را پس از ال‌جی، اپل و سامسونگ از آن خود کند. فروش محصولات این کمپانی در بازار آمریکای شمالی در سال 2014 نسبت به سال 2013، حدود 50 درصد افزایش پیدا کرد و این بدان معنیست که ZTE در ابتدا، قصد داشته جای پای خود را در این قاره محکم کند و حالا می‌تواند خود را برای نزدیک‌تر شدن به رتبه‌ی سوم برای فروش بیشترین تلفن هوشمند در بازار آمریکا نزدیک کند. اما به نظر شما این کمپانی موفق خواهد بود؟

صحبت در مورد این موضوع کمی زود است چرا که ZTE اینبار با رقبایی همچون سامسونگ و ال‌جی برای پیوستن به جمع سه فروشنده‌ی برتر در سال 2015 در آمریکای شمالی، رو به رو خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال