ZTE از باریک‌ترین گوشی خود موسوم به Nubia My Prague رونمایی کرد

دیروز در میان اخبار مربوط به دنیای گوشی‌های‌ هوشمند تصاویری از گوشی جدید شرکت ZTE  منتشر شد. این گوشی‌هوشمند جدید از آن به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تولیدی این شرکت یاد می‌شود هم اکنون به صورت رسمی در اروپا رونمایی شده است. این گوشی هوشمند Nubia My Prague نام داشته و ابعادی معادل 147.8 در […]

دیروز در میان اخبار مربوط به دنیای گوشی‌های‌ هوشمند تصاویری از گوشی جدید شرکت ZTE  منتشر شد. این گوشی‌هوشمند جدید از آن به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تولیدی این شرکت یاد می‌شود هم اکنون به صورت رسمی در اروپا رونمایی شده است.

این گوشی هوشمند Nubia My Prague نام داشته و ابعادی معادل 147.8 در 72.1 در 5.5 میلی‌متر دارد و در شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک و همچنین یکی دیگر از شهرهای پربازدید اروپا رونمایی شده است.

ZTE-Nubia-My-Prague (1)

Nubia My Prague که یک بدنه فلزی دارد، اندروید آب‌نبات‌چوبی را اجرا کرده و در نوع خود یک گوشی رده‌بالا تلقی می‌شود چرا که از مشخصات سخت‌افزاری نظیر یک صفحه‌نمایش سوپر امولد 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، دوربین پشتی با سنسور 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیسکلی و باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. همچنین این محصول جدید ZTE از یک چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 615 به عنوان پردازنده برخوردار است.

ZTE-Nubia-My-Prague (3)

Nubia My Prague قرار است در دو نسخه با کمی تفاوت به بازار عرضه شود. نمونه اول از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است و قیمتی 385 دلاری دارد و نمونه دوم آن از 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است و قیمتی 475 دلاری خواهد داشت.

شرکت ZTE در مورد اینکه آیا این گوشی به بازار کشورهایی دیگر عرضه می‌شود سخنی به میان نیاورده است؛ اما این احتمال وجود دارد که اگر قرار باشد روانه بازارهای دیگر شود، نام آن تغییر خواهد کرد.

در ذیل می‌توانید برخی از تصاوی این گوشی زیبا را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال