رونمایی ZTE از گوشی Nubia Prague S با چیپست اسنپ‌دراگون 615 و صفحه‌نمایش 5.2 اینچی

شرکت ZTE از گوشی‌هوشمند جدید Nubia Prague S رسماً رونمایی کرد. این گوشی بسیار شبیه به مدل موجود My Prague است و به‌سختی می‌توان از آن به یک جانشین یاد کرد؛ هرچند که با خود تغییرات اندکی را به همراه آورده است. این گوشی تازه نفس از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی […]

شرکت ZTE از گوشی‌هوشمند جدید Nubia Prague S رسماً رونمایی کرد. این گوشی بسیار شبیه به مدل موجود My Prague است و به‌سختی می‌توان از آن به یک جانشین یاد کرد؛ هرچند که با خود تغییرات اندکی را به همراه آورده است.

این گوشی تازه نفس از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی برخوردار بوده که روی آن را یک شیشه 2.5 بعدی محافظ پوشانده است. قلب تپنده Nubia Prague S را یک چیپست اسنپ‌دراگون 615 مجهز به پردازنده داخلی 8 هسته‌ای به همراه 3 گیگابایت حافظه رم تشکیل داده و از یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا نیز بهره‌ می‌برد.

یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت به همراه یک فلاش تک ال‌ای‌دی و یک دوربین سلفی با سنسور 8 مگاپیکسلی، تجهیزات تصویربرداری Nubia Prague S را تشکیل می‌دهند. تا اینجای کار مشخصات این گوشی به جز تغییر در میزان حافظه رم و حافظه داخلی با گوشی My Prague یکسان بود، اما لازم بذکر است که محصول جدید ZTE از یک اسکنر عنبیه چشم هم برخوردار بوده و همچنین تکنولوژی FiT نوبیا را هم با خود به همراه آورده که کاربر را قادر می‌سازد که گوشی را از طریق وارد کردن فشار به لبه‌های حساس به فشار آن راه‌اندازی کند.

وزن این دستگاه که از یک باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز خود را تامین می‌کند، چیزی در حدود 135 گرم بوده و ابعاد آن چیزی در حدود 148.2×72.5×6.8 میلی‌متر است که تاحدودی با گوشی My Prague یکسان بوده اما کمی ضخیم‌تر از مدل قدیمی است که این ضخامت به صورت واضح مشخص است.

گفتنی است که Nubia Prague S با رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد و قیمت پایه 360 دلار از هم اکنون برای پیش‌فروش در کشور چین در دسترس قرار گرفته و از هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال