گوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد؛ اسنپ‌دراگون 820 و 6 گیگابایت رم

امروز شرکت ZTE در خانه‌ی خود، کشور چین، از گوشی‌هوشمند  nubia Z11 رونمایی کرد. جدیدترین پرچم‌دار زیربرند شرکت ZTE، در حالی معرفی می‌شود که اخیرا دو گوشی Z11 Mini و Z11 Max توسط این شرکت رونمایی شده بود. برخلاف آن‌دو، گوشی مورد بحث ما، Z11 دارای مشخصات فنی در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار واقعی بوده و شاید […]

امروز شرکت ZTE در خانه‌ی خود، کشور چین، از گوشی‌هوشمند  nubia Z11 رونمایی کرد. جدیدترین پرچم‌دار زیربرند شرکت ZTE، در حالی معرفی می‌شود که اخیرا دو گوشی Z11 Mini و Z11 Max توسط این شرکت رونمایی شده بود. برخلاف آن‌دو، گوشی مورد بحث ما، Z11 دارای مشخصات فنی در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار واقعی بوده و شاید تنها ایرادی که بتوان به این گوشی گرفت، پایین بودن رزولوشن نمایشگر گوشی باشد.

گوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد؛ اسنپ‌دراگون 820 و 6 گیگابایت رم

بدنه‌ی تمام فلزی این گوشی به همراه نمایشگر بدون حاشیه‌ی آن، بدون شک می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. در زیر این نمایشگر تقریبا بی‌حاشیه، چیپست اسنپ‌دراگون 820 تعبیه شده است. ZTE Nubia Z11 با دو نسخه وارد بازار خواهد شد؛ نسخه‌ی اول مجهز به حافظه‌ی رم 4 و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی می‌شود و نسخه‌ی دوم با مشخصات قوی‌تر، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. در هر دو نسخه‌ی این گوشی، امکان افزایش میزان حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی با درگاه میکرو‌ اس‌دی وجود دارد و در کنار آن، از دو سیم‌کارت نیز می‌توانید استفاده کنید.

گوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد؛ اسنپ‌دراگون 820 و 6 گیگابایت رم

دوربین اصلی گوشی نام برده، از سنسور 16 مگاپیکسلی IMX298 شرکت سونی با قابلیت‌های لرزشگیر دیجیتالی، فوکس خودکار و گشاده‌ی لنز f/2.0 به همراه لنز‌های محافظت شده از یاقوت بهره می‌برد. سلفی‌دوستان هم می‌توانند با سنسور 8 مگاپیکسلی و زاویه‌ی دید 80 درجه‌ای و گشاده‌ی لنز f/2.4 تصاویر خوبی را از خود ثبت کنند.

همان‌طور که گفتیم یکی از ایرادهای این گوشی که در حد و اندازه‌های پرچم‌داران امروزی نیست، پایین بودن رزولوشن نمایشگر 5.5 اینچی است؛ رزولوشن این نمایشگر که حدودا 80 درصد از کل گوشی را در بر می‌گیرد، 1080p است. در زیر قاب فلزی این گوشی، باتری با ظرفیت 3,000  میلی‌آمپری تعبیه شده که به گفته‌ی شرکت، از سیستم شارژر سریع نسخه‌ی 3 کوالکام هم بهره می‌برد. طبیعتا جدیدترین گوشی معرفی شده شرکت nubia، چهارمین نسخه از رابط کاربری خود را بر روی اندروید مارشمالو قرار داده است. به گفته‌ی این شرکت، حسگر اثر انگشت این گوشی می‌تواند قفل گوشی را در کمتر از 0.1 ثانیه باز کند.

گوشی ZTE nubia Z11 رسما معرفی شد؛ اسنپ‌دراگون 820 و 6 گیگابایت رم

پرچم‌دار تازه‌وارد شرکت nubia، تا هفته‌ی آینده در بازار کشور چین دیده خواهد شد. نسخه‌ی استاندارد این گوشی که 4 گیگابایت رم داشته و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی هم برای آن تعبیه شده، با قیمتی حدودا 375 دلاری کار خود را شروع خواهد کرد. نسخه‌ی دیگر این گوشی، که از حافظه‌ی رم و داخلی بیشتری هم برخوردار خواهد بود، طبیعتا قیمت بالاتری خواهد داشت به طوری که قیمت آن به 575 دلار هم می‌رسد. تمامی رنگ‌های موجود برای این گوشی را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید؛ در نهایت بهتر است این نکته را متذکر شویم که گوشی‌های nubia معمولا خارج از کشور چین به فروش نمی‌رسند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال