ََZTE از جدیدترین گوشی خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد

کمپانی چینی ZTE نهایتا از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد. این گوشی که امروز به طور رسمی در شهر پکن چین به رونمایی رسید با ظاهری بسیار زیبا و سخت افزاری قدرت‌مند می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد. صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی با روزولشن فول اچ دی توسط کناره‌های […]

کمپانی چینی ZTE نهایتا از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد. این گوشی که امروز به طور رسمی در شهر پکن چین به رونمایی رسید با ظاهری بسیار زیبا و سخت افزاری قدرت‌مند می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران باشد.

صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی با روزولشن فول اچ دی توسط کناره‌های 0.8 میلی‌متری احاطه شده است. شاید ظاهر این گوشی شما را به یاد گوشی‌های کمپانی Oppo بیندازد ولی Nubia Z9 توانسته از جدیدترین تکنولوژی‌های روز به همراه نوآوری‌های جدید استفاده کند.

کناره‌های این گوشی علاوه بر این که چشم‌گیر هستند قابلیت‌های بسیار جالبی نیز دارند. برای مثال اگر هر چهار طرف گوشی را همزمان با دستانتان لمس کنید دوربین گوشی روشن می‌شود یا اگر دو بار به کناره‌ی گوشی ضربه بزنید گوشی به صورت اتوماتیک از صفحه نمایش آن عکس می‌گیرد. یکی از قابلیت‌های جالب این گوشی روشن و خاموش کردن آن با استفاده از کناره‌های گوشی می‌باشد. کافیست دستان خود را در امتداد گوشی بکشید تا گوشی روشن یا خاموش شود. همین مسئله می‌تواند توجه بسیاری از توسعه دهندگان را برای ساخت برنامه‌های متنوع جلب کند.

ََZTE از جدیدترین گوشی خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد

ََZTE از جدیدترین گوشی خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد

ََZTE از جدیدترین گوشی خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد

نگاهی به دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌اندازیم. نوبیا Z9 دارای ابعاد بسیار مناسب است. ابعاد این گوشی 147.38x 68.34 x 8.94 میلی متر می‌باشد. بدنه‌ی این گوشی تماما فلزی بوده و پشت گوشی را قابی تخت تشکیل داده است. در زیر این قاب فلزی، چیپست اسنپدراگون 810 قرار گرفته است. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی داشتن سه نسخه‌ی متفاوت است. شما می‌توانید این گوشی را با رم 3 گیگابتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی خریداری نمایید یا این که به سراغ نسخه‌های دیگر گوشی با رم 4 گیگابایتی بروید.

ََZTE از جدیدترین گوشی خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد

بلوتوث نسخه‌ی 4.1 به همراه MHL 3.0 و NFC از قابلیت‌های مهم ارتباطی گوشی هستند و تمامی آن ها توسط یک باتری 2900 میلی آمپری پشتیبانی می‌شوند.  دوربین 16 مگاپیسکلی قرار گرفته شده بر روی این گوشی دارای لنز‌هایی با قطر 2.0 می‌باشند که توسط لرزشگیر دست حمایت می‌شود. سنسور قرار گرفته بر روی دوربین جلو نیز 8 مگاپیسکل می‌باشد. لازم به ذکر است که این گوشی داراری رابط کاربری مخصوص کمپانی ZTE است.

یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی جذاب و دوست داشتنی حسگر اثر انگشت می باشد که توسط تکنولوژی جدید این کمپانی به نام TIO ساخته شده. بر اساس این تکنولوژی شما با قرار دادن دست خود بر روی دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور گوشی می‌توانید قفل گوشی را با حسگر اثر انگشت به راحتی باز کنید.

این گوشی فعلا در مرحله‌ی پیش فروش قرار دارد و باقیمت‌های 3.499، 3.999 و 4.499 یوان چین به فروش می‌رسد.

ََZTE از جدیدترین گوشی خود به نام Nubia Z9 رونمایی کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال