لورفتن اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند ZTE Nubia Z9 Max Elite مجهز به سنسور اثر انگشت در وب‌سایت TENNA

در روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد نسخه‌‌ی Elite گوشی‌هوشمند  ZTE Nubia Z9 Max به گوش می‌رسید. حال به نظر می‌رسد مشخصات فنی این گوشی در وب‌سایت مطرح TENNA لو رفته باشد. از مشخصات فاش شده می‌توان این انتظار را داشت که این گوشی در آینده‌ای نه چندان دور به طور رسمی معرفی شده و خیلی […]

در روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد نسخه‌‌ی Elite گوشی‌هوشمند  ZTE Nubia Z9 Max به گوش می‌رسید. حال به نظر می‌رسد مشخصات فنی این گوشی در وب‌سایت مطرح TENNA لو رفته باشد. از مشخصات فاش شده می‌توان این انتظار را داشت که این گوشی در آینده‌ای نه چندان دور به طور رسمی معرفی شده و خیلی زود نیز وارد بازار خواهد شد. نگاهی به مشخصات فنی این گوشی می‌اندزایم:

گوشی‌هوشمند Nubia Z9 Max Elite داری پردازنده‌ای 1.8 گیگاهرتزی خواهد بود. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی ار رزولوشن فول‌اچ‌دی پشتیبانی خواهد کرد و دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است. 3 گیگابایت رم به همراه حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی و حسگر اثر انگشت در کناره‌ی گوشی از دیگر مشخصات فاش شده در مورد گوشی Nubia Z9 Max Elite است.

گفته می‌شود این گوشی دارای نسخه‌ی 5.1.1 سیستم‌عامل اندروید بوده و ابعاد آن نیز 154.79x 76.69 × 8.0میلی‌متر و وزن آن نیز 165 گرم خواهد بود. شرکت ZTE قصد دارد این گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار کند. از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به بلوتوث، وای فای و نسل چهارم اینترنت همراه 4G/LTE اشاره کرد. انتظار می‌رود که گوشی جدید شرکت LTE دارای باتری با ظرفیت 2900 میلی آمپری باشد و از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال