گزارش‌های ZTE افزایش درآمد این شرکت در نیمه ابتدایی سال 2016 را نشان می‌دهند

شرکت ZTE به تازگی جدیدترین گزارش مالی خود را در شش ماهه‌ی اول سال 2016 منتشر کرده که نشان می‌دهد همه چیز بر وفق مراد این شرکت پیش می‌رود. گزارش مالی ZTE نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی کل این شرکت با افزایش 4.05 درصدی به 47.76 میلیارد یوآن چین رسیده است. از این مقدار، حدود 27.8 میلیارد و […]

شرکت ZTE به تازگی جدیدترین گزارش مالی خود را در شش ماهه‌ی اول سال 2016 منتشر کرده که نشان می‌دهد همه چیز بر وفق مراد این شرکت پیش می‌رود. گزارش مالی ZTE نشان می‌دهد که درآمد عملیاتی کل این شرکت با افزایش 4.05 درصدی به 47.76 میلیارد یوآن چین رسیده است. از این مقدار، حدود 27.8 میلیارد و یا 58 درصد کل درآمد عملیاتی مربوط به درآمد داخلی این شرکت بوده و 19.95 میلیارد نیز مربوط به تجارت بین‌الملل بوده است. ZTE گزارش داده که بیش از 15 درصد از کل درآمد خود را در بخش توسعه و تحقیقات بین‌الملل سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بدون شک ZTE افزایش درآمد خود را در نیمه‌ی اول سال جاری مدیون شبکه‌ی اپراتور خود در سطح جهان و ارائه‌ی تجهیزات مربوط به اینترنت نسل چهارم، 4G LTE بوده است. محصولات بالارده‌ی این شرکت در عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند نظیر سری AXON و Blade هم عملکرد خوبی را در بازار جهانی داشته‌اند. برای مثال، ZTE حالا جز ششمین تولید‌کننده‌ی برتر گوشی‌های‌هوشمند شناخته شده و در برخی از کشورها نظیر روسیه، سوئد، اسپانیا و آمریکای شمالی جز چهار تولیدکننده‌ی برتر به حساب می‌آید.

ZTE در رویداد IFA که تنها چهار روز دیگر کار خود را شروع می‌کند نیز حضور خواهد داشت و خبرها حاکی از این بودند که این شرکت محصولاتی را نظیر اسپیکرهای قدرت‌مند با کیفیت بالای صدا و گوشی AXON 7 به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد نیمه‌ی دوم سال 2016 هم شباهت بسیار زیادی به نیمه‌ی اول برای این شرکت خواهد داشت و ZTE هم‌چنان به موفقیت خود ادامه خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال