شرکت ZTE گوشی ZMax Pro را با قیمت 100 دلار معرفی کرد

شرکت ZTE به تازگی از یک گوشی هوشمند میان‌رده رونمایی به عمل آورده است که تنها 100 دلار قیمت خواهد داشت. ZTE  مدعی است که قیمت این گوشی بر اساس مشخصات فنی آن یک رکورد جدید برای این شرکت به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند جدید با نام Zmax Pro شناخته شده و از این رو به دو […]

شرکت ZTE به تازگی از یک گوشی هوشمند میان‌رده رونمایی به عمل آورده است که تنها 100 دلار قیمت خواهد داشت. ZTE  مدعی است که قیمت این گوشی بر اساس مشخصات فنی آن یک رکورد جدید برای این شرکت به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند جدید با نام Zmax Pro شناخته شده و از این رو به دو گوشی Zmax 2 و همچنین Zmax شباهت بسیار زیادی دارد. شرکت ZTE اعلام کرده است که این گوشی قرار است به منظور رقابت با گوشی‌های هوشمندی همچون  Galaxy J7 سامسونگ و یا Stylo 2 ال‌جی وارد بازارهای جهانی گردد. این موضوع به این دلیل رخ می‌دهد که اطلاعات مشخصات فنی این دو گوشی شباهت بسیار زیادی با گوشی  Zmax Pro خواهند داشت.

در مورد مشخصات فنی  Zmax Pro نیز باید گفت که این گوشی از یک نمایشگر 6.0 با دقت 1080p برخوردار بوده و از طرفی از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 617 کوالکام استفاده خواهد کرد. واحد گرافیکی این گوشی نیز آدرنو 405 خواهد بود. این گوشی دارای میزان حافظه رم دو گیگابایتی بوده و از میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. از طرفی میزان حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی قابل افزایش خواهد بود. گوشی Zmax Pro از درگاه USB Type-C برخوردار بوده و در کنار آن بر روی قاب پشتی خود یک عدد حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت نیز دارد.

علاوه بر این موارد ZMax Pro به طور پیشفرض از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید با نام مارشملو استفاده خواهد کرد لازم به ذکر است که این گوشی بر روی بدنه خود دارای سوکت جک 3.5 میلی‌متری صدا بوده و در کنار آن از یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت نیز برخوردار خواهد بود.

ZMAX_PRO

Zmax Pro در بخش پشتی خود از یک دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل برخوردار بوده که در آن شاهد قرارگیری سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز هستیم. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای حسگری با دقت 5 مگاپیکسل است.

شرکت ZTE اعلام کرده است که این گوشی در وب‌سایت MetroPCS از تاریخ اول ماه آگوست فروش خود را آغاز خواهد کرد و قیمتی برابر با 99 دلار خواهد داشت. از طرفی کاربرانی که قبل از تاریخ 31 جولای این گوشی را پیش خرید نمایند یک عدد قاب چرمی نیز به صورت رایگان به آنها تعلق خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال