ZTE گوشی هوشمند Zmax Pro را با صفحه‌نمایش ۶ اینچی و حسگر اثر انگشت عرضه خواهد کرد

شرکت چینی ZTE هم اکنون در حال کار بر روی سومین نسخه از گوشی‌های اندرویدی مجهز به نمایشگر بزرگ در سری Zmax خود با نام Zmax Pro است. با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی جدید متوجه می‌شویم که بسیار قدرتمندتر از گوشی Zmax 2 این شرکت هست. این موضوع به خاطر قرارگیری حسگر امنیتی جدید زیستی (براساس گفته‌های یک منبع […]

شرکت چینی ZTE هم اکنون در حال کار بر روی سومین نسخه از گوشی‌های اندرویدی مجهز به نمایشگر بزرگ در سری Zmax خود با نام Zmax Pro است. با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی جدید متوجه می‌شویم که بسیار قدرتمندتر از گوشی Zmax 2 این شرکت هست. این موضوع به خاطر قرارگیری حسگر امنیتی جدید زیستی (براساس گفته‌های یک منبع موثق) بر روی این گوشی است.

دو گوشی جدید سری Zmax این شرکت دارای نمایشگری با دقت 720 × 1280 پیکسل با ابعاد 5.7 اینچ (برای Zmax) و 5.5 اینچ (برای Zmax 2) بودند. اما گوشی جدید Zmax Pro که گفته می‌شود از قابلیت LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد، به یک نمایشگر بزرگتر با دقت تصویر بیشتر مجهز خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود ابعاد صفحه نمایش این گوشی جدید برابر با شش اینچ بوده و دقت آن نیز معادل فول اچ‌دی باشد. علاوه بر آن از خبرها و شایعات پیداست که این گوشی جدید دوباره نسخه‌ای از اپراتور T-Mobile را نیز به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.

از طرفی گفته می‌شود که این گوشی اولین دستگاه از سری خود باشد که از نسخه سری 600 تراشه‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده می‌کند. در حقیقت چیپ هشت هسته‌ای اسنپدراگون 617 با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز بر روی این گوشی جدید قرار خواهد گرفت. این در حالی است که نسخه‌های قبلی دارای تراشه‌های سری 400 این شرکت بودند. در حالی که میزان حافظه RAM بر روی این گوشی جدید همانند نسخه‌های قبلی Zmax  دوباره معادل با همان میزان دو گیگابایت خواهد بود، اما میزان حافظه داخلی از 16 گیگابایت در نسخه پیشین به 32 گیگابایت در محصول جدید این شرکت چینی افزایش یافته است. بسیاری از مشخصات فنی این گوشی جدید ما را به یاد گوشی قدرتمند این شرکت با نام Imperial Max که بیشتر برای بازارهای کشور امریکا و اپراتورهای آن اختصاص یافته بود، می‌اندازد. در تصویر بالا شاهد نمایش این گوشی هستید.

گوشی هوشمند Imperial Max این شرکت دارای یک نمایشگر 6.0 اینچی بوده و از تراشه اسنپدراگون 615 استفاده می‌کند. علاوه بر آن با نگاهی به دیگر مشخصات فنی گوشی Zmax Pro متوجه می‌شویم که این گوشی جدید قرار است راه Imperial Max را طی کند. در حقیقت براساس خبرها و شایعات گوشی جدید این شرکت از دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی با دقت 5 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود (نسخه پیشین این گوشی از یک دوربین سلفی با دقت 2 مگاپیکسل و البته لنز بسیار واید استفاده می‌کرد).

در کنار بروزرسانی انجام گرفته بر روی دوربین سلفی این گوشی، پیش‌بینی می‌شود برای اولین بار در این سری، شرکت چینی بر روی بدنه این دستگاه جدید یک حسگر اثر انگشت قرار دهد. بنابراین Zmax Pro در رده گوشی‌های میان‌رده و با قیمت معقول خود حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت.

قیمت نهایی این گوشی هنوز به طور قطعی مشخص نیست. البته بهتر است بدانید که تا به امروز گوشی‌های سری Zmax با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به بازارهای فروش عرضه شده‌اند. برای مثال گوشی Zmax 2 قیمتی برابر با 150 دلار (برای نسخه آنلاک) داشته و از این نظر بسیار قابل توجه خریداران می‌باشد. کاربران می‌توان برای خریداری گوشی هوشمند Zmax Pro مجهز به نسخه مارشملو سیستم عامل اندروید تا تابستان انتظار کشیده و منتظر بمانند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال