ZTE از گوشی‌هوشمند Axon Max رونمایی کرد؛ صفحه‌نمایشی 6 اینچی

مشخصات گوشی جدید شرکت ZTE منتشر و رونمایی از آن آغاز گردیده است. طبق اخبار منتشر شده این گوشی از چیپست میان‌رده و هشت هسته‌ای جدید ارائه شده توسط شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 617، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا توسط کارت حافظه میکرو اس‌دی در کنار قابلیت استفاده از […]

مشخصات گوشی جدید شرکت ZTE منتشر و رونمایی از آن آغاز گردیده است. طبق اخبار منتشر شده این گوشی از چیپست میان‌رده و هشت هسته‌ای جدید ارائه شده توسط شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 617، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا توسط کارت حافظه میکرو اس‌دی در کنار قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان بهره می‌برد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب به عنوان دوربین اصلی با فاز تشخیص فوکوس خودکار و یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در جلوی دستگاه تعبیه گردیده است.

zte axon max

Axon Max مجهز به باتری قدرتمند 4140 میلی‌آمپرساعتی بوده و با برخورداری از استاندارد و وعده شارژ سریع شرکت کوالکام تنها در مدت‌زمان 30 دقیقه شارژ آن از صفر به 60 درصد خواهد رسید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به USB نوع C، ADC اختصاصی و 24 بیتی AK4961 برای صداهای عالی و همچنین سنسور اثر انگشت نصب‌شده در پشت گوشی اشاره نمود.

گوشی Axon Max اکنون با قیمتی در حدود 431 دلار آماده سفارش در چین است. در حال حاضر گزینه‌های رنگی این گوشی تنها محدود به رنگ طلایی بوده و گفته شده که فروش آن از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد اما در خصوص عرضه این گوشی به سایر کشورها و فروش در بازارهای جهانی هنوز هیچ سخنی به میان نیامده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال