شرکت ZTE گوشی‌هوشمند خود را در IFA با دوربین دوگانه معرفی می‌کند

با این که می‌دانیم شرکت چینی ZTE به احتمال بسیار زیاد یک گوشی هوشمند جدید با قابلیت‌های متفاوت صوتی را به طور رسمی در مراسم IFA 2016 در برلین معرفی خواهد کرد اما شاید بهتر است بدانید که احتمالا این گوشی جدید از سیستم دوربین‌های دوگانه نیز در بخش پشتی خود برخوردار باشد. این کمپانی به […]

با این که می‌دانیم شرکت چینی ZTE به احتمال بسیار زیاد یک گوشی هوشمند جدید با قابلیت‌های متفاوت صوتی را به طور رسمی در مراسم IFA 2016 در برلین معرفی خواهد کرد اما شاید بهتر است بدانید که احتمالا این گوشی جدید از سیستم دوربین‌های دوگانه نیز در بخش پشتی خود برخوردار باشد.

این کمپانی به تازگی یک تیزر رسمی را منتشر کرده است که بر روی قابلیت‌های صوتی گوشی جدیدش تاکید دارد. اما همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید عدد 2 در این تصویر بر روی دو دایره قرار گرفته است که البته شباهت بسیار زیادی به بلندگو دارند. اما احتمال می‌دهیم که این دو دابره می‌توانند مربوط به لنزهای دوربین‌های دوگانه این گوشی هوشمند جدید باشند.

در کنار آن این تیزر به طور رسمی این موضوع را تایید خواهد کرد که این گوشی جدید در سری Axon معرفی خواهد شد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دیگری در زمینه‌های مشخصات فنی یا طراحی و ظاهر آن به بیرون درز نکرده است. از طرفی در کنار آن انتظار داریم که این شرکت چینی گوشی هوشمند ZTE Axon 7 mini خود را نیز به طور رسمی در این مراسم معرفی نماید. هر چند این گوشی هم اینک برای فروش در فروشگاه‌های آلمان آماده شده است!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال