ZTE گوشی‌هوشمند جدیدی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه را در نمایشگاه IFA 2016 معرفی می‌کند

از آن جا که هر چه بیشتر در حال نزدیک شدن به رویداد IFA 2016 برلین در ماه سپتامبر هستیم، شرکت‌های بیشتری طی این چند روز در حال ارائه زمان مربوط به کنفرانس معرفی محصولات خود هستند. البته در این میان شرکت‌هایی نیز هستند که قصد دارند قبل از این رویداد بزرگ، محصولات خود را […]

از آن جا که هر چه بیشتر در حال نزدیک شدن به رویداد IFA 2016 برلین در ماه سپتامبر هستیم، شرکت‌های بیشتری طی این چند روز در حال ارائه زمان مربوط به کنفرانس معرفی محصولات خود هستند. البته در این میان شرکت‌هایی نیز هستند که قصد دارند قبل از این رویداد بزرگ، محصولات خود را به نمایش بگذارند. امروز شرکت ZTE که نوبیا یکی از زیربرندهای آن به شمار می‌آید در حال برنامه ریزی است تا یک گوشی هوشمند با حاشیه بسیار کم را در تاریخ 31ام ماه آگوست به طور رسمی معرفی کند.

از طرفی این شرکت تیزر رسمی خود را نیز که در آن تصویر فوتبالیست مشهور و بزرگ، کریستیانو رونالدو به چشم می‌خورد را پیش از این در رسانه‌های خبری و حتی صفحه اجتماعی شخصی این ورزشکار منتشر کرده بود. در هر صورت می‌توانید یکی دیگر از تصاویر مربوط به تیزر رسمی برند نوبیا را در بخش بالا مشاهده کنید. نوبیا در مورد این گوشی جدید یک مینی‌سایت ساخته است که در آن خبرهایی در مورد این گوشی هوشمند که از حاشیه بسیار کمی برخوردار است به چشم می‌خورد هر چند در تیزر مربوطه، این موضوع به هیچ وجه دیده نمی‌شود.

در هر صورت هنوز بحث‌هایی در مورد این گوشی احتمالی وجود دارد. شاید این مراسم به منظور معرفی جهانی گوشی  Z11 این  شرکت باشد که در ماه ژوئن به طور رسمی در چین مورد رونمایی قرار گرفته و از طرفی ادعا شد که از حاشیه‌ای بسیار کم برخوردار است. در همین خانواده تنها گوشی Z11 mini نیز به چشم می‌خورد که قبلا معرفی شده است پس احتمال دارد طی این مراسم شاهد یکی عضو دیگر به نام Z11 Max باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال