ZTE پرچمدار بعدی خود با نام Axon 7 را در ششم خرداد‌ماه رونمایی خواهد کرد

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی پرچم‌دار بعدی شرکت زد‌تی‌ای، Axon 2 نام بگیرد، اما از شواهد پیداست که این گوشی با نام Axon 7 به بازارهای جهانی عرضه خواهد گشت. این موضوع وقتی آشکار شد که این شرکت به منظور معرفی گوشی جدید خود با نام آکسون 7 در تاریخ 26 ماه می، به طور رسمی […]

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی پرچم‌دار بعدی شرکت زد‌تی‌ای، Axon 2 نام بگیرد، اما از شواهد پیداست که این گوشی با نام Axon 7 به بازارهای جهانی عرضه خواهد گشت. این موضوع وقتی آشکار شد که این شرکت به منظور معرفی گوشی جدید خود با نام آکسون 7 در تاریخ 26 ماه می، به طور رسمی دعوت‌نامه فرستاده بود.

gsmarena_001

اما با این وجود هم اینک چرایی نام‌گذاری این گوشی جدید به نام آکسون7 به درستی معلوم نیست. شاید این شرکت چینی می‌خواهد گوشی پرچمدار جدید خود را هم ردیف با گوشی‌های بسیار قدرتمند و مشهوری همچون گلکسی اس 7 سامسونگ یا آیفون 7 اپل قرار داده و با آن‌ها مقایسه کند؛ شاید هم دلیل دیگری برای این کار خود داشته باشد.

در هر صورت جالب است بدانید که بر روی این دعوت‌نامه عبارات خاصی با این عنوان وجود دارد “Listening to the heart of power” (به معنای اینکه “به ریشه قدرت گوش فرا ده”)، که با توجه بیشتر به آن متوجه خواهیم شد که شاید منظور این شرکت از این عنوان، طراحی جدید سیستم صوتی این گوشی پرچمدار باشد. اما در هر حال نمی‌توانیم هم اکنون به صورت کاملا قطعی در مورد آن نظر دهیم.

البته بهتر است بدانید که چندی پیش زنگ زوجونگ، مدیر عامل این شرکت در صفحه خود در شبکه اجتماعی Weibo به این گوشی اشاره داشته است. در تصویری که این مقام رسمی در شبکه اجتماعی مذکور به اشتراک گذاشته است، بخش پایینی این گوشی جدید با گوشی‌هایی همچون آیفون 6اس اپل و همچنین پی9 هوآوی مقایسه شده بود.

علاوه بر آن مشخصات فنی این گوشی جدید در وب‌سایت سازمان TENAA نیز آشکار شده بود. در حقیقت بعضی مشخصات فنی اصلی و کلیدی این گوشی که شامل برخورداری آن از تراشه اسنپ‌دراگون 820 کوالکام، نمایشگر OLED با ابعاد 5.5 اینچ و دقت QHD، حافظه RAM چهار گیگابایت به همراه حافظه داخلی 64 گیگابایت و همچنین دوربین‌های اصلی و سلفی 20 و 8 مگاپیکسلی مشخص شده است. از طرفی براساس شایعات و خبرهای منتشر شده این گوشی جدید احتمال دارد با قیمت 599 دلار وارد بازارهای جهانی شود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال