زاکربرگ هدست خود را بهتر از اپل ویژن پرو می‌داند

مارک زاکربرگ موسس متا در ویدیویی در اینستاگرام ضمن اعلام نظر خود در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل به نام ویژن پرو اعلام کرد هدست ساخت شرکت متا به نام کوئست ۳ از هر نظر از هدست اپل بهتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که هدست واقعیت ترکیبی اپل […]

مارک زاکربرگ موسس متا در ویدیویی در اینستاگرام ضمن اعلام نظر خود در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل به نام ویژن پرو اعلام کرد هدست ساخت شرکت متا به نام کوئست ۳ از هر نظر از هدست اپل بهتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که هدست واقعیت ترکیبی اپل به عنوان محصول جدید این شرکت دارای صفحه نمایش خیره کننده و طراحی شیک است و توانسته دنیا را به خود خیره کند اما هنوز همه آن را به عنوان بهترین هدست موجود در بازار نمی‌دانند.

یکی از بزرگترین رقبای اپل در این زمینه شرکت متا و مدیرعامل آن مارک زاکربرگ است که پس از عرضه هدست اپل انتقاداتی را به این دستگاه وارد کرده است. وی اعلام کرد به اعتقاد وی هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ که توسط متا توسعه یافته از هدست اپل بسیار بهتر است.

زاکربرگ در ویدیویی که اخیراً در اینستاگرام منتشر کرده نظر خود را در مورد ویژن پرو پس از امتحان این هدست اعلام کرده است. همچنین ویدیوی مورد نظر را با استفاده از قابلیت ضبط ویدیوی هدست متا انجام داده که می‌توان با کمک آن دنیای واقعی را به صورت رنگی و از طریق دوربین هدست مشاهده کرد. وی پس از استفاده از هدست واقعیت ترکیبی اپل اعلام کرد هدست کوئست ۳ ارزش خرید بیشتری داشته و نسبت به اپل بهتر است.

وی در این ویدیو صراحتا می‌گوید کوئست ۳ از نظر عملکرد در جنبه‌های مختلف از راحتی تا حرکت کردن و یا تهیه محتوا بهتر از ویژن پرو بوده و این موضوع باعث شگفتی وی شده است. همچنین زاکربرگ گفته است فکر می‌کند ارزش خرید کوئست ۳ بسیار بیشتر است. قیمت آن تقریبا یک هفتم ویژن پرو است. همچنین پس از امتحان کردن ویژن پرو مارک زاکربرگ اعلام کرد احساس می‌کند در موارد مربوط به واقعیت ترکیبی نیز هدست متا عملکرد بهتری داشته است.

زاکربرگ در این ویدیو ضمن تمجید از کنترل کننده‌های دقیق کوئست ۳ اعلام کرد این قابلیت‌ها برای اجرای بازی‌ها عالی عمل می‌کنند و می‌توانند نسبت به ویژن پرو که متکی بر ردیابی دستی و کنترل صوتی است عملکرد سطح بالاتری داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال