گوشی P10 هوآوی در پایگاه داده GFXBench رویت شد

شرکت هوآوی با معرفی گوشی قدرتمند P9 که مجهز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی لایکا، چیپست Kirin 955 و رم 3 گیگابایتی بود، توانست موفقیت بزرگی در بازارهای فروش جهانی کسب نماید. همین چند روز پیش بود که این شرکت اعلام کرد از اردیبهشت ماه تا به امروز 9 میلیون دستگاه Huawei P9 به فروش […]

شرکت هوآوی با معرفی گوشی قدرتمند P9 که مجهز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی لایکا، چیپست Kirin 955 و رم 3 گیگابایتی بود، توانست موفقیت بزرگی در بازارهای فروش جهانی کسب نماید. همین چند روز پیش بود که این شرکت اعلام کرد از اردیبهشت ماه تا به امروز 9 میلیون دستگاه Huawei P9 به فروش رسانده است. به همین دلیل هم برای معرفی محصول بعدی خود باید با دقت و هوش بیشتری وارد عمل شده و کاملاً جوانب کار را بسنجد.

با توجه به این مسائل به نظر می‌رسد که گوشی جدید این شرکت و در واقع نسل بعدی P9 در بنچمارک GFXBench رویت شده است. بر اساس این مشخصاتHuawei P10 احتمالاً دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 بوده و چیپست Kirin 960 با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس 2.3 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali G-71، عملیات پردازشی این دستگاه را بر عهده خواهند داشت. وجود رم 6 گیگابایتی و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات قابل توجه پرچمدار بعدی هوآوی است.

Huawei P10 همچون نسل قبلی خود دارای سنسور 12 مگاپیکسلی در دوربین عقب خواهد بود اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر دوگانه بودن دوربین به چشم نمی‌خورد. برای تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلف نیز هوآوی برای کاربران خود یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. این گوشی احتمالاً اندروید نوقا را به صورت پیش‌فرض با خود به همراه خواهد داشت.

 

p10x

 

به هر حال از آن‌جایی که گوشی P9 هوآوی هنوز هم فروش خوبی دارد به طوری که شرکت توانسته تنها در دو ماه اخیر 3 میلیون دستگاه Huawei P9 به فروش برساند، دلیلی برای عجله نسل بعدی گوشی ندارد. انتظار می‌رود که همچون پرچمدار قبلی این شرکت باید فروردین و یا اردیبهشت سال آینده منتظر Huawei P10 باشیم.

اگرچه در خصوص اینکه این مشخصات قطعاً مربوط به Huawei P10 است اطمینان کامل نداریم اما با توجه به شماره مدل آن که ” LON-L29″ ذکر شده و شماره مدل نسل قبلی یعنی P9 که ” LON-L19″ بود، به احتمال زیاد مشخصات منتشر شده مربوط به پرچمدار بعدی شرکت هوآوی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال