تیزر نسخه‌ی Sprint گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ هم ارائه شد!

شرکت Sprint هم بدنبال انتشار تیزرهای از گوشی هوشمند جدید سامسونگ توسط شرکت‌های T-Mobile و AT&T، تصویری مشابه آن دو با صفحه نمایشی منحنی شکل در حاشیه‌های بدنه‌ی محصول منتشر نمود. همانطور که احتمالا شما هم متوجه شده‌اید، گوشی هوشمندی که در این تصویر جا گرفته…

بلافاصله بعد از اقدام 2 شرکت T-Mobile و AT&T در انتشار تصاویری منتسب به گلکسی اس 6 اج، شرکت Sprint نیز به این گروه پیوست و به کاربران خود لینکی به منظور پیش ثبت نام خرید گلکسی اس 6 سامسونگ با نسخه Sprint ارائه نمود.

گلکسی اس 6 02

شرکت Sprint هم بدنبال انتشار تیزرهای از گوشی هوشمند جدید سامسونگ توسط شرکت‌های  T-Mobile و AT&T، تصویری مشابه آن دو با صفحه نمایشی منحنی شکل در حاشیه‌های بدنه‌ی محصول منتشر نمود. همانطور که احتمالا شما هم متوجه شده‌اید، گوشی هوشمندی که در این تصویر جا گرفته، گلکسی اس 6 اج است (نه نسخه‌ی اورجینال گلکسی اس 6).

همانطور که از پیش خبر دارید، قرار است دو گوشی هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در روز دهم اسفند ماه در محل کنگره جهانی موبایل (MWC) جایی که سامسونگ مهم ترین رویداد سال خود را تجربه می کند، بطور رسمی رونمایی شوند. اپراتورهای آمریکایی، زمان مورد نظر برای فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را در فصل بهار (بین ماه های مارس تا می از سال میلادی) تعیین کرده‌اند. اینطور پیش بینی شده که طبق روال گذشته، قیمت گلکسی اس 6 اج از نسخه‌ی اورجینال گلکسی اس 6 بیشتر باشد (به این دلیل که قیمت گلکسی نوت اج از گلکسی نوت 4 بیشتر بود). به هر حال برای فهمیدن این موضوع باید همچنان منتظر بمانیم.

شما اگر قصد خرید این دو گوشی (گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج) را داشته باشید، کدامیک را انتخاب خواهید کرد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال