گزارش: نسخه 2 ترابایتی ایکس‌باکس وان در راه است

شایعه شده که شرکت مایکروسافت در نشست خبری خود در نمایشگاه E3 2016 قرار است از سخت‎‎افزار جدیدی رونمایی کند. بعضی از این شایعات اشاره به این دارند که یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست، رونمایی از ایکس‎باکس‎ وان اسلیم است، حتی با آن‎‎که مایکروسافت به رونمایی از یک نسخه‎ی به‎‎روزرسانی شده از […]

شایعه شده که شرکت مایکروسافت در نشست خبری خود در نمایشگاه E3 2016 قرار است از سخت‎‎افزار جدیدی رونمایی کند. بعضی از این شایعات اشاره به این دارند که یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست، رونمایی از ایکس‎باکس‎ وان اسلیم است، حتی با آن‎‎که مایکروسافت به رونمایی از یک نسخه‎ی به‎‎روزرسانی شده از این کنسول در E3 اشاره‎ای نداشته است. یک گزارش جدید به نظر اشاره می‎کند که اگر شایعات مطرح شده در رابطه با این مدل از ایکس‎‌باکس اسلیم به حقیقت نپیوندند، احتمال این وجود دارد که مایکروسافت مدل جدیدی از ایکس‎باکس وان معرفی کند که حافظه‎ی داخلی 2 ترابایتی داشته باشد.

خرداد ماه سال گذشته این شرکت از مدل 1 ترابایتی ایکس‎باکس وان رونمایی کرد و به همین دلیل جای شگفتی ندارد که این گزارش حالا به گوش می‎خورد، چون یک سال کامل از زمانی که مدل 1 ترابایتی رونمایی شده، گذشته است. جنبه‎های دیگر این کنسول تغییر نداشته است، تنها به‎روزرسانی در حافظه‎ی داخلی بوده که حالا انتظار می‎رود به 2 ترابایت افزایش داشته باشد.

وب‎سایت GameSpot از یکی از منابع اطلاعاتی وب‎سایت GameStop شنیده است که لیست کالاهای درون فروشگاهی تغییر یافته تا یک مدل ایکس‎باکس وان 2 ترابایتی در آن با قیمت 449 دلار قرار گیرد. به تاریخ عرضه‎ در 11 دی سال جاری نیز اشاره شده است که تنها نشان از این دارد که ممکن است عرضه‎ی این کنسول در چند ماه آینده باشد.

در رابطه با اخبار رسمی، تنها در نشست خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 مشخص خواهد شد که آیا این شرکت قصد رونمایی از کنسول ایکس‎باکس وان مدل 2 ترابایتی خود در خرداد ماه امسال را دارد یا آن را به فصل تعطیلات سال جاری میلادی موکول خواهد کرد. هم‎چنین احتمال این وجود دارد که مدل ایکس‎باکس وان 2 ترابایتی هرگز به حقیقت نپیوندد، بنابراین تنها باید امیدوار بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال