[Computex 2015] تبلت تبدیل‌شونده Aspire Switch 10V، محصولی جدید از ایسر

پس از معرفی تبلت گیمینگ Predator 8 در نمایشگاه کامپیوتکس 2015، یک تبلت دیگر توسط ایسر معرفی شده تا افرادی که به دنبال خریداری محصولی متفاوت و قدرتمند هست، این امکان برای آنها فراهم باشد. Aspire Switch 10V از معدود تبلت‌هاییست که به چیپ Atom X5-Z8300 مجهز شده و از پردازنده‌ی Cherry Trail استفاده می‌نماید و با وزن بسیار […]

پس از معرفی تبلت گیمینگ Predator 8 در نمایشگاه کامپیوتکس 2015، یک تبلت دیگر توسط ایسر معرفی شده تا افرادی که به دنبال خریداری محصولی متفاوت و قدرتمند هست، این امکان برای آنها فراهم باشد. Aspire Switch 10V از معدود تبلت‌هاییست که به چیپ Atom X5-Z8300 مجهز شده و از پردازنده‌ی Cherry Trail استفاده می‌نماید و با وزن بسیار کمی که دارد، کار کردن با یک تبلت بزرگ را بسیار لذت‌بخش کرده است.

صفحه‌نمایش این محصول، 10.1 اینچ اندازه داشته و وضوح تصویر آن نیز برابر با 1080×1920 پیکسل می‌باشد که سبب شده با صفحه‌نمایش بسیار خوبی روبه‌رو باشیم. بلندگوهای دالبی این تبلت نیز در دو طرف و قسمت زیرین آن قرار گرفته‌اند تا در هر حالتی که کاربران از این تبلت تبدیل‌شونده استفاده می‌کنند، مشکلی وجود نداشته باشد.

Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) - 2

تبلت جدید Aspire Switch 10V به همراه پایه خود، کمتر از 1 کیلوگرم وزن دارد اما وزن کم این تبلت و پایه‌ی آن، سبب نخواهد شد تا شما به صورت مداوم از آن استفاده کنید. به عنوان مثال در آزمایش‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که اگر این تبلت را 110 درجه قرار داده و از آن استفاده نمایید، تبلت در جای خود ثابت نموده و کمی سُر می‌خورد. همچنین در این حالت، کیبورد آن چندین بار به صورت کاملا تصادفی باز شد که با مشاهده‌ی این موارد، ایسر اعلام کرد که در زمان ورود این تبلت به بازار، چنین مشکلاتی دامن‌گیر کاربران نخواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رود، این تبلت از دو دوربین پشتی و جلویی برای ثبت تصاویر و ویدئو، استفاده می‌نماید اما هیچ اطلاعاتی از دقت آنها و سنسور به کار رفته در اختیارمان قرار نگرفته است. همچنین تمامی پورت‌های معمول همانند micro HDMI، جک 3.5 میلی‌متری، اسلات کارت حافظه (البته بدون قابلیت شارژ شدن تبلت) و یک پورت USB 3.0 برای استفاده از هاردهای اکسترنال و یا وسایل دیگر، از جمله مواردی هستند که در این تبلت دیده می‌شوند.

معرفی محصولات جدید در نمایشگاه Computex 2015 بیشتر به منظور آشنا ساختن افراد با خود محصول انجام می‌شود و شاید کمتر شاهد توضیح کامل و معرفی سخت‌افزاری محصولات توسط شرکت‌های مختلف باشیم. Aspire Switch 10V نیز از این قاعده مستثنی نیست و تنها اطلاعاتی که از این تبلت در دست داریم، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد که توسط خود ایسر اعلام شده است. البته سازندگان، خود اعلام کردند که احتمال افزایش میزان حافظه‌ی رم در نسخه‌ی نهایی از این تبلت وجود خواهد داشت.

مدلی که ما با آن مشغول به کار شدیم، به صورت پیش‌فرض Windows 8.1 بر روی آن نصب شده بود ولی ما نیز همچون شما تصور می‌کنیم که زمانی که Windows 10 عرضه شود، شاهد بروز شدن این تبلت به این ویندوز نیز خواهیم بود.

Aspire Switch 10V واقعا یک تبلت خوش‌ساخت و با قابلیت‌های فراوان است که برای آشنایی بیشتر با آن، باید تا پایان سال جاری منتظر معرفی آن باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر مختلفی از این تبلت را مشاهده نمایید:

Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 13 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 3 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 4 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 5 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 6 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 7 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 8 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 9 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 10 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 11 Acer Aspire Switch 10V Cherry Trail goes 2-in-1 (hands-on) 12

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال