[Computex 2015] ایسر، تبلت گیمینگ Predator 8 را برای مقابله با Nvidia Shield به میدان می‌فرستد

پس از اینکه ایسر از تبلت گیمینگ خود در کنفرانس سالانه‌اش در نیویورک رونمایی کرد، اطلاعات زیادی را از آن در اختیار کاربران قرار نداد. اما شهر تایپه و نمایشگاه Computex 2015، محل بسیار خوبی برای معرفی این تبلت گیمینگ و قدرتمند بوده و ایسر نیز این فرصت را از دست نداده است. ساعاتی پیش، […]

پس از اینکه ایسر از تبلت گیمینگ خود در کنفرانس سالانه‌اش در نیویورک رونمایی کرد، اطلاعات زیادی را از آن در اختیار کاربران قرار نداد. اما شهر تایپه و نمایشگاه Computex 2015، محل بسیار خوبی برای معرفی این تبلت گیمینگ و قدرتمند بوده و ایسر نیز این فرصت را از دست نداده است.

ساعاتی پیش، تبلت 8-اینچی و گیمینگ ایسر با نام Predator 8، در کنفرانس شرکت اینتل به صورت کامل معرفی شد. این تبلت قدرتمند از چیپ Atom X7 بهره می‌برد که سبب شده قدرت بسیار بالایی در انتظار خریداران این تبلت باشد. همانطور که در طراحی این تبلت مشاهده می‌کنید، ایسر برای Predator 8 از 4 بلندگو قدرتمند در چهار گوشه‌ی آن استفاده کرده تا صدای پخش شده، مخاطب را به طور کامل احاطه نماید.

پنل پشتی این تبلت از چندین لایه‌ی مختلف ساخته شده است، اما این موضوع سبب نشده تا شکل کلی آن دستخوش تغییر خاصی باشد و بسیار صاف و یکدست به نظر می‌رسد و با اینکه بدنه‌ی این تبلت از فلز ساخته شده اما سازندگان نیز از پلاستیک در ساخت آن استفاده کرده‌اند. البته این طراحی خاص که در تصاویر مشاهده می‌کنید بی‌دلیل نیست. از آنجا که هدف اصلی ایسر در تولید این محصول گیمرها هستند، در طراحی Predator 8 سعی شده تا حالت افقی تبلت به هنگام کار کردن، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

Acer Predator 8 tablet On the prowl for Nvidia Shield's gaming territory (hands-on) 2

طبق اطلاعاتی که ایسر در اختیار علاقه‌مندان قرار داده، تبلت قدرتمند Predator 8 از برخی از ابزارهای جانبی همچون دسته‌ی بازی نیز پشتیبانی می‌کند تا هر چیزی که یک گیمر می‌خواهد برایش مهیا باشد. البته نباید فراموش کرد که استفاده از وسایل جانبی می‌‌تواند لذت انجام بازی را دو چندان کند، پس احتمالا باید شاهد معرفی قابلیت‌های دیگری از این تبلت باشیم.

یکی دیگر از امکانات جالبی که در Predator 8 وجود دارد، امکان شخصی‌سازی کردن می‌باشد. کاربران می‌توانند بنا به میل خود، حالت‌های مختلفی را برای تماشای ویدئو، وب‌گردی و یا انجام بازی در تبلت خود تعریف کرده و در صورت لزوم، از هر کدام که مایل هستند استفاده نمایند. این کار می‌تواند تا حد زیادی به کاربران در ذخیره‌ی انرژی و استفاده‌ی بهینه از تبلت آنها، جلوگیری نماید.

زمان عرضه‌ی تبلت Predator 8، زمستان اعلام شده اما هنوز مشخص نشده که قیمت نهایی محصول چه قدر خواهد بود. در ادمه می‌توانید تصاویر بیشتری را از این تبلت مشاهده نمایید:

Acer Predator 8 8 Acer Predator 8 Acer Predator 8 2 Acer Predator 8 3 Acer Predator 8 4 Acer Predator 8 5 Acer Predator 8 6 Acer Predator 8 7

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال