تصاویر و اطلاعاتی جدید از گوشی‌هوشمند Meizu MX5 Pro Plus منتشر شد

پس از معرفی گوشی قدرتمند MX5 Pro توسط کمپانی میزو، حالت شاهد انتشار تصاویری از نسخه‌ای جدیدتر از این گوشی با نام MX5 Pro Plus هستیم. در این کنار این عکس، به مشخصات فنی این گوشی نیز گریزی زده شده که نشان می‌دهد این گوشی، قدرت بسیار بالایی خواهد داشت. اینطور که شایعات نشان می‌دهند، پرچم‌دار بعدی […]

پس از معرفی گوشی قدرتمند MX5 Pro توسط کمپانی میزو، حالت شاهد انتشار تصاویری از نسخه‌ای جدیدتر از این گوشی با نام MX5 Pro Plus هستیم. در این کنار این عکس، به مشخصات فنی این گوشی نیز گریزی زده شده که نشان می‌دهد این گوشی، قدرت بسیار بالایی خواهد داشت.

اینطور که شایعات نشان می‌دهند، پرچم‌دار بعدی کمپانی میزو، قرار است به چیپ Exynos 7420 مجهز گردد، چیپی که پیشتر در محصولات اخیر و رده‌بالای سامسونگ استفاده شده بود و قدرتی بسیار بیشتر از Snapdragon 810 داشت. 4 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار دوربین 20.7-مگاپیکسلی نیز از دیگر مشخصات اصلی این گوشی قدرتمند به حساب می‌آیند.

در این مورد پیشتر، اطلاعاتی در مورد اینکه سامسونگ قصد دارد تا تراشه‌های خود را به سایر کمپانی‌ها نیز بفروشد به گوش می‌خورد. و حالا به نظر می‌رسد اولین مشتری سامسونگ که از چیپ‌های Exynos استفاده می‌کند، کمپانی میزو باشد و اگر واقعا این چنین باشد، باید شاهد رقابتی بسیار سخت میان سامسونگ و کوآلکام باشیم. پیشنهاد می‌کنم مقاله‌ی قبلی در مورد به خطر افتادن آینده‌ی کوآلکام توسط سامسونگ با تولید چیپ‌های سری اگزیونس را مطالعه نمایید تا بتوانید با دید بهتری به موضوع نگاه کنید.

در مورد صفحه‌نمایش، با توجه به اینکه MX5 Pro صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با دقت 1080p داشت، انتظار می‌رود صفحه‌نمایش گوشی MX5 Pro Plus، با اندازه‌ای 6-اینچی و دقت 2K عرضه گردد.

البته این اطلاعات را می‌توان تنها به عنوان “شایعه” در نظر گرفت و هنوز هیچ چیز مشخصی توسط میزو اعلام نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال