آگهی کسب و کارها

معرفی کلاس های بتل رویال کالاف دیوتی موبایل

یکی از حالت‌های بازی کالاف دیوتی مربوط به بتل رویال (Battle Royale) است که در آن بازیکنان به صورت تیمی به رقابت می‌پردازند و برنده بازی تیم یا افرادی هستند که طی بازی بقیه تیم‌ها را نابود کرده‌اند و در انتهای بازی تنها باقی می‌مانند. بتل رویال شامل 19 کلاس در 5 دسته است که در طی بازی به […]

یکی از حالت‌های بازی کالاف دیوتی مربوط به بتل رویال (Battle Royale) است که در آن بازیکنان به صورت تیمی به رقابت می‌پردازند و برنده بازی تیم یا افرادی هستند که طی بازی بقیه تیم‌ها را نابود کرده‌اند و در انتهای بازی تنها باقی می‌مانند.

بتل رویال شامل 19 کلاس در 5 دسته است که در طی بازی به بازیکنان کمک خواهد کرد تا از توانایی های مختلفی برای بردن بازی استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم به این کلاس‌ها بپردازیم و آن‌ها را معرفی کنیم و در مورد ویژگی‌های هرکدام صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

Tracker

با این دست از کلاس‌ها می‌توانید بفهمید که دشمنان شما در کجا هستند و از کدام طرف به شما نزدیک می‌شوند.

Scout

کلاس Scout یکی از مفیدترین کلاس هایی است که در حال حاضر در حالت بتل رویال موجود است. ویژگی این کلاس یک دستگاه ردیاب قابل پرتاب (Sensor Dart) است که بدون توجه به موقعیت و سطح، دشمنان را در شعاع کوتاهی که در آن جا پرتاب شده‌است، اسکن می کند. این بدان معنی است که دستگاه ردیاب جای دشمنان را حتی اگر در بالای کوه یا در پشت دیوار قرار داشته باشند برای مدت کوتاهی به شما نمایش خواهد داد.

Clown

این کلاس دارای چند سگ است که با فعال کردن آن‌ها این سگ‌ها به سمت دشمنان شما حمله می‌کنند و می‌توانید از آن‌ها برای یافتن و حمله به دشمنان خود استفاده کنید.

مشکل اصلی که این کلاس دارد این است که دشمنان می‌توانند به سگ‌ها شلیک کنند و آن‌ها را نابود کنند.

Mechanic

کلاس مکانیک از پهپادهای EMP برای ایجاد اختلال در حرکت دشمنان، کند کردن و کور کردن آنها استفاده می‌شود.

علاوه بر این این پهپادها می‌توانند برای پیدا کردن دشمنان شما مورد استفاده قرار بگیرند. نقطه ضعف این کلاس آماده شدن این پهپادها برای استفاده دوباره یک دقیقه است و مدت زمانی که به پرواز در میایند 15 ثانیه است.

Airborne

این کلاس یک ابزار مفید برای تغییر موقعیت بازیکنان تیم روی نقشه و فرار سریع از محاصره دشمن است.

این کلاس به این صورت است که یک منجنیق برای پرتاب افراد تیم در جایی که بازیکن مشخص می‌کند فرود می‌اید و شما با استفاده از آن به هوا پرتاب می‌شوید و می‌توانید با سر خوردن به هرجای نقشه که دوست داشته باشید پرواز کنید.

Support

این دست از کلاس‌ها برای پشتیبانی و محافظت از خود و هم‌تیمی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کلی زمان بازیابی و احیا را کاهش می دهد.

Medic

این کلاس به این صورت است که یک منطقه محافظتی به دور منطقه مورد نظر ایجاد می‌کند که سرعت شفا یافتن و افزایش خون تیم را سریع‌تر می‌کند.

Refitter

این کلاس برای کمک به پرشدن آرمور استفاده می‌شود که بازیکن یک کیف را بر روی زمین قرار می‌دهد که این کیف آرمور بازیکنان تیم را 1 لایه پر می‌کند(در حالت آپگرید دو لایه). این آرمور فقط برای گلوله موثر است و اسلحه‌های دیگر مثل آرپیجی باعث از بین رفتن آن نمی‌شود.

زمان شارژ این کلاس 1 دقیقه است که و در حالت عادی 45 ثانیه روی زمین می‌ماند ولی در حالت آپگرید 1 دقیقه روی زمین فعال است.

Disrupt

این نوع از کلاس های بتل رویال باعث افزایش سرعت بازیکن می‌شوند.

Rewind

با استفاده از این کلاس شما می‌توانید به گذشته برگردید. این کلاس به شما این امکان را می‌دهد که به جایی که چند ثانیه قبل در آنجا بوده‌اید برگردید. این کلاس برای فرار از خطر یا تغییر موقعیت های تاکتیکی بسیار موثر است.

Trap Master

با استفاده از این کلاس می‌توانید یک خط با جریان ولتاژ بالا ایجاد کنید که دشمنان با عبور از آن دمیج دریافت می‌کنند و سرعت حرکت آن‌ها کاهش می‌یابد و بازیکن دارنده این کلاس سرعت حرکتی بالاتری خواهد داشت. در حالت آپگرید این کلاس دشمنان شما دمیج بیشتری دریافت خواهند کرد.

Trickster

این کلاس برای فریب دشمنان ایجاد می‌شود که شما می‌توانید با استفاده از آن دو بدل از خود را به سمت دشمنانتان ارسال کنید و آن‌ها را گیج کنید.

Smoke Bomber

این کلاس برای ایجاد دود در یک منطقه خاص استفاده می‌شود که با پرتاب آن شما در میان دود دیده نخواهید شد و سرعت شما افزایش می‌یابد و می‌توانید دشمنان خود را ببینید و به آن‌ها شلیک کنید.

Hacker

این کلاس باعث از کار افتادن مینی مپ دشمنان شما خواهد شد و کلاس آن‌ها را غیرقابل استفاده می‌کند و اگر دشمن مقابل شماهم از این کلاس داشته باشد و در جایی استفاده کند مینی مپ شما غیر فعال نخواهد شد.

Defense

این نوع از کلاس ها دمیج ‌های وارد شده به شما را کاهش می‌دهند.

Defender

این کلاس یک سپر با قابلیت تغییر شکل است که می‌توانید از آن در مقابل حمله دشمنان استفاده کنید.

Spotter

این کلاس نیز برای احضار یک هواپیما برای بمباران هوایی منطقه مشخص شده توسط بازیکن کاربرد دارد

Desperado

این کلاس نیز به بازیکن این امکان را می‌دهد که بتواند یک تیربار با تیر بی نهایت را تا انتهای بازی در یک مکان قرار دهد که می‌تواند احتمال کیل گرفتن شما را بیشتر کند.

Igniter

این کلاس در واقع نوعی شعله افکن است که یک نوع قیر داغ شعله ور را روی زمین می‌ریزد و این قیر هرکدام از دشمنان را که با آن برخورد کنند به دام می‌اندازد و باعث کند شدن آن‌ها و دریافت دمیج توسط آن‌ها خواهد شد.

Stealth

این نوع از کلاس ها در کل باعث کاهش سروصدای بازیکن در هنگام حرکت می‌شوند.

Ninja

این کلاس برای رفتن بازیکن از یک نقطه به نقاط مختلف مپ استفاده می‌شود که این امکان با استفاده از یک قلاب گرپلینگ اتفاق می‌افتد.

Poltergeist

این کلاس توانایی نامرئی شدن به بازیکن می‌دهد که این اتفاق باعث افزایش سرعت دویدن بازیکن در حالت نامرئی می‌شود.

Pumped

این کلاس به بازیکن یک جت بک می‌دهد که بازیکن با استفاده از آن می‌تواند فاصله و ارتفاع بیشتری بپرد و بر روی سر حریف فرود آید یا از آسمان به آن‌ها شلیک کند اما دقت تیر اندازی در هنگام پریدن پایین است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی انواع کلاس‌های بخش بتل رویال بازی کالاف دیوتی موبایل بپردازیم تا شما با آشنایی بهتری از این کلاس‌ها در بازی استفاده کنید و بتوانید شانس برنده شدن خود را در بازی افزایش دهید.

یکی از راه‌های افزایش شانس برنده شدن استفاه از سلاح و تجهیزات قوی‌تر است که برای به دست آوردن این نوع از تجهیزات برخلاف کلاس‌های بازی نیاز به CP کالاف دیوتی موبایل دارید.

متاسفانه به دلیل تحریم‌های اقتصادی امکان خرید مستقیم سی پی وجود ندارد و شما برای خرید سی پی باید به وب سایت‌های واسطه مراجعه کنید.

یکی از وب سایت‌هایی که خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل را ممکن می‌کند و دارای نماد اعتماد و توانایی شارژ سریع اکانت شما، سایت تاپ جم شاپ است که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین اقدام به خرید سی پی و ارتقا تجهیزات خود در کالاف دیوتی کنید.

salb-techna