آگهی کسب و کارها

چگونه با بازاریابی پیامکی فروش را افزایش دهیم؟

امروزه استفاه از موبایل نسبت به دیگر وسیله های ارتباطی بیشتر است و بهترین وسیله برای دسترسی راحت به دیگران است. اگر شما هم می خواهید برای کسب و کارهای خود چه بزرگ و کوچک به افزایش فروش و سودآوری برسید باید بهترین و آسان ترین راه را برای دسترسی به مشتریان و مخاطبان انتخاب […]

امروزه استفاه از موبایل نسبت به دیگر وسیله های ارتباطی بیشتر است و بهترین وسیله برای دسترسی راحت به دیگران است. اگر شما هم می خواهید برای کسب و کارهای خود چه بزرگ و کوچک به افزایش فروش و سودآوری برسید باید بهترین و آسان ترین راه را برای دسترسی به مشتریان و مخاطبان انتخاب کنید.

استفاده از پیام کوتاه و ارسال پیامک به موبایل یکی از کم هزینه ترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهاست که اگر به صورت هدفمند و با استراتژی انجام شود بازدهی بالایی را برای شما دارد و در نتیجه افزایش فروش و سود بیشتر برای کسب و کار شما خواهد داشت.

اگر برای شما هم سوال است که چگونه با بازاریابی پیامکی افزایش فروش را برای کسب و کارتان ایجاد کنید؟ با ما همراه باشید.

چگونه از پنل پیامکی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

ارسال پیامک، ارتباط مستقیم با مشتری و مخاطب را ایجاد می کند. برای اینکه شما در کسب و کار خود ارتباط موثری با مشتریان خود داشته باشید و با استفاده از روش های مفید و با برنامه، موجب افزایش فروش در کسب و کار خود با ارسال پیامک شوید، باید با روش های و ایده های نو به جذب مخاطب و مشتری بپردازید تا موجب افزایش فروش و سود برای کسب و کار شما باشد.

شما می توانید با خرید پنل اس ام اس ارزان به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و افزایش فروش کسب و کار خود استفاده کنید و پیامک را به صورت هدفمند و انبوه برای مشتریان ارسال کنید.

می توانید پیامک هایی را با مضمون پیشنهادهای فروش، اطلاع رسانی فروش محصول و خدمات جدید، ارسال کد های تخفیف و…را برای جذب مشتری ارسال کنید تا به افزایش فروش کمک کند. در این قسمت چند ایده خلاقانه برای ارسال پیامک به مشتری برای افزایش فروش را مطرح می کنیم.

  1. ارائه پیشنهادهای جذاب به مشتری این پیشنهادها می تواند شامل : هدیه رایگان، کد تخفیف ، مزایای ویژه باشد تا مشتری را تشویق به خرید کند و همچنین موجب جذب مشتری جدید گردد.
  2. با برگزاری مسابقات پیامکی و قرعه کشی تعامل با مشتری را افزایش دهید و مشتری بیشتری جذب کنید.
  3. ارسال پیامک های اطلاع رسانی درباره محصول و خدمات جدید و فروش محصولات و کالا در آینده موجب افزایش آگاهی مشتریان و مخاطبانتان از محصولات و خدمات شما خواهد شد.
  4. با استفاده از اطلاعات شخصی که از مشتریان خود دارید پیامک های هدفمند و اختصاصی ارسال کنید. شما می توانید بر اساس علایق شخصی و یا محصولاتی که قبلا خریداری کردند پیامک های هدفمند ارسال کنید و بازخورد بالایی از ارسال پیامک دریافت کنید.
  5. ارسال پیامک نظرسنجی از مشتریان به شما کمک می کند تا با استفاده از بازخورد مشتریان به بهبود محصولات و خدمات خود بپردازید و درک بهتری از نیاز و خواسته های مشتریان داشته باشید.

نکات طلایی استفاده موثر از پنل پیامک برای افزایش فروش

در این قسمت نکات کلیدی و طلایی برای استفاده موثر از پنل اس ام اس رایگان در افزایش فروش را برای شما مطرح می کنیم؛ چرا که استفاده درست و هدفمند از پنل پیامکی می تواند موجب رشد و توسعه و افزایش فروش و سودآوری کسب و کار شما شود و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

  1. بروز نگه داشتن لیست مخاطبان و مشتریان موجب می گردد تا پیامک های شما به دست مشتریان و مخاطبان مناسب برسد. شما می توانید این کار را با جمع آوری شماره مشتری های جدید ، بروز رسانی مشتریانی که شماره خود را تغییر دادند یا با حذف شماره مشتریانی که دیگر مشتری شما نیستند انجام دهید.
  2. شخصی سازی پیامک نرخ بازدهی و پاسخگویی بالاتری دارد، برای شخصی سازی پیامک شما می توایند با استفاده از نام مخاطب ، محصول یا کالایی که خریداری کرده و یا اطلاعات شخصی دیگر مشتری استفاده کنید.
  3. از آنجایی که ارسال پیامک تبلیغاتی بدون اجازه غیرقانونی ست شما می توانید در هنگام ثبت نام یا در هنگام خرید با دریافت فرم ثبت نام از مشتری بخواهید شماره خود را وارد کند و این نشانه تمایل فرد برای دریافت پیامک تبلیغاتی ست.

چه پیامک هایی ارسال کنیم؟

در بازاریابی پیامکی می توانید با ارسال پیامک های تبلیغاتی، ارسال پیام صوتی انبوه ، اطلاع رسانی و یادآوری ارتباط و تعامل خود را با مشتری حفظ کنید و در جذب مشتری و افزایش فروش موفق عمل کنید. پیامک هایی که در ارتباط با مشتری می توانید ارسال کنید شامل :

  • پیامک های خوش آمدگویی
  • تایید سفارش و گزارش ارسال
  • ارسال پیامک های مناسبتی
  • ارسال پیامک خدماتی به مشتری

کلام آخر

بازاریابی پیامکی یکی از قویترین و بهترین روش برای افزایش فروش کسب و کارهاست که در بالا راهکارها و نکاتی را برای افزایش فروش با پنل پیامک را توضیح دادیم.

پنل سامانه ارسال پیامک سیب اس ام اس به عنوان یکی از بهترین سرویس های پیامکی ست که با در اختیار قرار دادن امکانات بسیار برای کاربران و صاحبان کسب و کارها به آنها در ارسال پیامک به صورت انبوه ، هدفمند ، شخصی سازی شده کمک می کند.

اگر شما هم قصد بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش در کسب و کار خود را دراید می توانید با خرید اولیه سامانه پیامکی سیب اس ام اس از امکانات آن برای افزایش فروش در کسب و کار خود بهره مند گردید. برای درخواست پنل پیامکی سیب اس ام اس می توانید عدد 222 را به شماره 500040075 پیامک کنید.

salb-techna