آگهی کسب و کارها

آموزش فروش ارز داگز در صرافی ایرانی (راهنمای جامع قدم به قدم)

ارز دیجیتال داگز (DOGS) یکی از محبوب‌‌ترین میم‌ کوین‌‌ها بر بستر بلاکچین TON است. این ارز دیجیتال‌ از یک کاراکتر معروف به نام Spotty الهام گرفته‌شده که بنیان‌گذار تلگرام، پاول دورف آن را طراحی کرده است. تمرکز پروژه داگز روی قدرت گرفتن از کامیونیتی تلگرام بوده است و همین امر، تعداد اعضای ربات تلگرامی آن […]

ارز دیجیتال داگز (DOGS) یکی از محبوب‌‌ترین میم‌ کوین‌‌ها بر بستر بلاکچین TON است. این ارز دیجیتال‌ از یک کاراکتر معروف به نام Spotty الهام گرفته‌شده که بنیان‌گذار تلگرام، پاول دورف آن را طراحی کرده است.

فروش ارز داگزتمرکز پروژه داگز روی قدرت گرفتن از کامیونیتی تلگرام بوده است و همین امر، تعداد اعضای ربات تلگرامی آن را به بیش از 50 میلیون نفر رسانده است؛ کاربران می‌‌توانند پس از آشنایی با نحوه برداشت داگز، توکن‌های خود را به ارز رایج کشورشان تبدیل کنند.

طبیعتا افرادی که امتیازات بیشتری را در بازی داگز به ‌دست آورده‌‌اند، توکن‌‌های بیشتری نیز دریافت خواهند کرد. بازی dogs به‌‌صورت یک مینی‌ اپ تلگرامی است که کاربران ازطریق ربات این پروژه، به آن دسترسی پیدا می‌‌کنند.

اگر شما نیز قصد دارید امتیازاتی که به‌دست آورده‌‌اید را نقد کنید، پیشنهاد می‌‌کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نقد کردن ایردراپ داگز

نحوه فروش داگز بدین‌ صورت است که باید دو مرحله پشت سر گذاشته شوند. این مراحل عبارت‌اند از:

  • اتصال ربات داگز به یک کیف پول دیجیتال
  • انتقال توکن‌ها از کیف پول دیجیتال به صرافی

در گام اول، باید یکی از کیف پول‌های دیجیتال مورد تایید ربات داگز را به آن متصل کرد. ربات داگز به‌ صورت مستقل، امتیازات هر فرد را ذخیره می‌کند؛ اما پس از تبدیل امتیازها به توکن، باید از یک ولت دیجیتال برای نگه‌داری آن‌ها استفاده کرد.

کیف پول‌های ارز دیجیتال زیادی توسط ربات داگز پشتیبانی می‌شوند؛ اما برای این که از امنیت توکن‌ها اطمینان داشت بهتر است تا آن‌ها را به ولت تون کیپر Ton Keeper انتقال داد.

این ولت به تحریم‌هایی که سایر نهادهای مالی برای کاربران ایرانی در نظر گرفته اند پایبند نیست و محدودیتی را اعمال نکرده است.

در گام دوم از نحوه برداشت داگز، باید توکن‌هایی که به کیف پول منتقل شده‌اند را به یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال منتقل کرد.

به‌طور کلی برای کاربران ایرانی دو انتخاب وجود دارد؛ یکی این که از صرافی‌های خارجی مانند بایننس و بای بیت (Bybit) استفاده کنند، و یکی این که از خدمات پلتفرم ‌های داخلی بهره بگیرند.

متاسفانه بسیاری از صرافی‌های خارجی، دارایی ایرانیان را به محض اطلاع از هویت آن‌ها، بلوکه می‌‌کنند. این موضوع باعث شده است که این صرافی‌ها برای نقد کردن ایردراپ داگز، گزینه مناسبی نباشند. به‌ همین خاطر، در آموزش برداشت داگز نیز معمولا به آن‌ها پرداخته نمی‌شود.

در نقطه مقابل، صرافی‌های ایرانی که به‌صورت رسمی و با داشتن مجوز بانک مرکزی فعالیت می‌کنند، به تحریم‌های مالی پایبند نیستند و بستری امن و قابل اطمینان را برای معامله ارزهای دیجیتال فراهم کرده‌اند. در این مطلب نیز تمرکز ما، بر آموزش فروش داگز در صرافی‌های ایرانی قرار دارد.

فروش داگز در صرافی ایرانی

نحوه برداشت داگز و نقد کردن توکن‌ های آن در صرافی ‌های ایرانی نه ‌تنها تفاوت چندانی با صرافی ‌های خارجی ندارد، بلکه در مواردی می‌توان آن را راحت‌ تر نیز دانست.

مزیت فروش داگز در صرافی ایرانی

به ‌طور کلی، مزایای فروش داگز در صرافی ایرانی عبارت‌اند از:

1.احراز هویت سریع و بدون دردسر

اغلب صرافی‌ های ایرانی این قابلیت را فراهم کرده‌اند تا کاربران با چند کلیک ساده، بتوانند نسبت ‌به احراز هویت خود اقدام کنند. معمولا فرآیند احراز هویت به ‌صورت هوشمند انجام می‌شود و در کمتر از 10 دقیقه به پایان می‌رسد.

2.پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

شاید کاربران برای نقد کردن ایردراپ داگز خود درگیر چالش هایی باشند که بدون کمک فرد دیگری، امکان فروش ارز داگز میسر نباشد.

از این رو داشتن پشتیبانی حرفه ای، به صورت 24 ساعته لازمه ی فرآیند نقد کردن ایردراپ داگز است.

کاربران ایرانی، تنها در صرافی های ایرانی میتوانند با پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال ارتباط مستقیم گرفته و از راهنمایی های کارشناسان آن، برخوردار باشند.

چرا که در صرافی های خارجی، یاد داشتن زبان انگلیسی لازمه ارتباط با تیم پشتیبانی آن صرافی است.

3.سادگی فرآیند معامله

اغلب صرافی‌های ایرانی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای تمامی کاربران با هر سطح از دانش در مورد ارزهای دیجیتال، کارایی داشته باشند.

نحوه فروش داگز در این صرافی‌ها نیز به‌همین صورت است و معمولا مراحل به نحوی پیاده سازی شده‌اند که تمامی کاربران، از کاربران مبتدی گرفته تا حرفه ای بتوانند توکن‌های خود را به فروش برسانند.

4.تبدیل ارز دیجیتال به ریال

نحوه برداشت داگز از طریق صرافی‌های خارجی، بدین صورت است که ابتدا باید ارزها را به ارزهای فیات یا کوین ‌های استیبل مانند تتر تبدیل کرد و سپس، از طریق پلتفرم ‌های داخلی معادل ریالی آن‌ها را دریافت کرد.

درحالی ‌که صرافی ‌های ایرانی این فرایند را بسیار خلاصه‌تر کرده‌اند.

کاربران به‌صورت مستقیم و با استفاده از حساب بانکی خود داخل ایران می‌توانند به این صرافی‌ها پول واریز کنند یا این‌که اعتبار داخل صرافی را به حساب بانکی منتقل کنند. این کار نه‌ تنها دردسر کمتری دارد، بلکه از پرداخت کارمزدهای غیر واجب نیز جلوگیری می‌کند.

حال که با مزیت فروش داگز در صرافی ایرانی آشنا شدیم باید به دنبال بهترین صرافی فروش داگز باشیم تا بتوانیم راحت ترین مسیر را برای نقد کردن دارایی خود انتخاب کنیم. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

صرافی ایرانی فروش داگز

فروش داگز در صرافی اوکی اکسچنج

یکی از بهترین صرافی ‌های ایرانی برای نقد کردن داگز، اوکی اکسچنج است. مراحل فروش داگز در اوکی اکسچنج، در چند گام ساده خلاصه می‌شود؛ در ادامه این بخش، به آموزش برداشت داگز از طریق این صرافی خواهیم پرداخت.

1.دانلود و نصب تون کیپر

در اولین گام، باید ولت تون کیپر را دانلود و نصب کرد؛ بهتر است تا این ولت از مراجع معتبری مانند گوگل پلی یا اپ استور دانلود شود. پس از نصب تون کیپر می‌توان آن را اجرا کرد و یک ولت جدید ساخت.

2.اتصال تون کیپر به ربات داگز

مرحله بعدی از نحوه برداشت داگز ازطریق صرافی اوکی اکسچنج، اتصال تون کیپر به ربات داگز است. باید با مراجعه به صفحه اصلی ربات داگز، روی گزینه Connect Wallet کلیک کرد و سپس از بین گزینه‌های موجود، ولت Ton keeper را انتخاب کرد.

در این هنگام، ربات به کیف پول انتقال یافته در کیف پول باید با پذیرفتن اتصال، ربات و ولت را به یکدیگر متصل کرد.

3.برداشت توکن‌های داگز

بعد از این که ربات و ولت با موفقیت به یکدیگر متصل شدند، در صفحه اصلی ربات داگز، یک گزینه تحت عنوان Claim onchain مشاهده می‌شود. با کلیک روی این گزینه می‌توان فرایند انتقال را شروع کرد.

ربات داگز دو حالت را برای انتقال توکن‌ها در نظر گرفته است که عبارت‌اند از Quick withdrawal و Free withdrawal.

در حالت اول، 1.75 درصد توکن‌ها به‌عنوان کارمزد از موجودی کم می‌شوند؛ اما فرایند انتقال در مدت 72 ساعت به پایان می‌رسد.

در حالت دوم، کارمزدی دریافت نمی‌شود؛ اما فرایند انتقال ممکن است طولانی‌تر باشد.

4.انتقال از تون کیپر به صرافی اوکی اکسچنج

در این مرحله از نحوه برداشت داگز، باید توکن‌ها را به صرافی اوکی اکسچنج منتقل کرد.

بعد از ساخت حساب کاربری و احراز هویت در این صرافی بایستی اقدام به خرید تون کوین، برای پرداخت کارمزد داشته باشید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه دریافت تون کوین رایگان، مقدار تون کوینی که جهت پرداخت کارمزد شبکه تون و انتقال توکن‌های داگز از تون کیپر به ولت صرافی اوکی اکسچنج مورد نیاز است؛ را می‌توان به ‌صورت رایگان دریافت کنید.

بعد از این می‌توان توکن‌ها را به صرافی اوکی اکسچنج منتقل کرد و با فروش آن‌ها در این صرافی، وجه ریالی معادل را دریافت کرد.

فروش داگز در صرافی ایرانی

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا به‌صورت اجمالی، مهم‌ترین نکات پیرامون نحوه برداشت داگز را پوشش دهیم.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما هم قصد فروش توکن‌های داگز خود را دارید، به صرافی اوکی اکسچنج مراجعه کنید و توکن‌های خود را به‌راحتی به پول نقد تبدیل کنید.

مطالب و راهنمایی‌های زیادی جهت آموزش فروش داگز در این پلتفرم وجود دارند که این فرآیند را از این نیز راحت‌تر خواهند کرد.

salbmasoolyat