بلو اسکای همزمان با تغییر لوگو سیاست مربوط به مشاهده پست‌ها را نیز تغییر داده است

بلو اسکای یکی از شبکه‌های اجتماعی جایگزین ایکس با تغییر لوگوی خود به یک پروانه آبی برخی از سیاست‌های خود مربوط به حساب کاربری را نیز تغییر داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جی گرابر، مدیرعامل بلو اسکای طی پستی اعلام کرد اکنون بدون ورود به حساب کاربری نیز می‌توان از […]

بلو اسکای یکی از شبکه‌های اجتماعی جایگزین ایکس با تغییر لوگوی خود به یک پروانه آبی برخی از سیاست‌های خود مربوط به حساب کاربری را نیز تغییر داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جی گرابر، مدیرعامل بلو اسکای طی پستی اعلام کرد اکنون بدون ورود به حساب کاربری نیز می‌توان از پست‌های این شبکه اجتماعی دیدن کرد. به گفته وی امکان مشاهده پست‌ها هم از وب هم از اپلیکیشن بلو اسکای وجود دارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، اکنون که دیگر کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند بدون حساب کاربری پست‌های بلو اسکای را مشاهده کنند امکان غیر فعال سازی این قابلیت نیز وجود دارد. با غیرفعال کردن این ویژگی تنها افرادی که در بلو اسکای حساب کاربری داشته باشند می‌توانند پست‌های مربوط به دیگر کاربران را مشاهده کنند. البته غیر فعال کردن این ویژگی به معنی کاملا خصوصی کردن پست‌ها نبوده و ممکن است از طریق دیگر برنامه‌ها بتوان به مشاهده پست‌ها پرداخت.

بلو اسکای در بخش تنظیمات و زیر گزینه غیر فعال کردن در توضیحاتی اعلام کرد: با تنظیم این ویژگی محتوای شما در برنامه و وب سایت بلو اسکای قابل مشاهده خواهد بود. امکان دارد این تنظیمات توسط دیگر برنامه‌ها رعایت نشود. مدیرعامل این شبکه اجتماعی نیز پیش از این اعلام کرده بود پست‌ها در بلو اسکای در دیگر برنامه‌ها و به عنوان ابزاری برای توسعه دهندگان به صورت عمومی بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال